Čisti dobiček je poskočil s 736,2 milijona evrov na milijardo evrov, predvsem po zaslugi enkratnega vračila davka in manjših odpisov naložb, je razvidno iz sporočila skupine.
V Nemčiji so trgovske blagovne znamke zabeležile višjo rast prihodkov kot izdelki produkcijskih blagovnih znamk, saj so zabeležile 7,5-odstotno rast prodaje v trgovinah Rewe in 3-odstotno rast v trgovinah Penny.
Hkrati narašča povpraševanje po ekološki, rastlinski in lokalno pridelani hrani, kar sta obe verigi podprli s širitvijo ponudbe.
V letu 2024 je skupina nadaljevala s krepitvijo svoje prisotnosti v Nemčiji in Evropi ter v letu 2024 v Nemčiji odprla nova delovna mesta in zaposlila 46.000 novih delavcev, vključno s 5.000 pripravniki.
"Tudi v težkih časih ostajamo močan in zanesljiv motor nemškega in evropskega gospodarstva. Kljub gospodarski negotovosti se je inflacija umirila, vendar so potrošniki še vedno cenovno zelo občutljivi," je dejal Lionel Souque, izvršni direktor skupine Rewe.
Finančni direktor Telerik Schischmanow je poudaril, da ima njihov diverzificiran poslovni model: maloprodaja, turizem in udobje, ključno vlogo pri stabilnosti.
V letu 2024 se je kapital skupine povečal za 10,2 %, na približno 11 milijard evrov, neto dolg pa znaša 17,1 milijarde evrov.
Napovedali so naložbe v višini 16 milijard evrov do leta 2028, s poudarkom na digitalizaciji, posodobitvi maloprodajnih objektov, infrastrukture in lastniških nepremičnin.
Rewe je veriga supermarketov v Nemčiji in glavna blagovna znamka skupine Rewe s sedežem v Kölnu. Ime izvira iz okrajšave prvotnega imena "Revisionsverband der Westkauf-Genossenschaften" (v prevodu Zveza zadrug) s sedežem v Kölnu. Po najnovejših podatkih iz leta 2024 skupina upravlja približno 16.000 trgovin in potovalnih agencij v 21 evropskih državah. Več na www.rewe-group.com. S približno 3.800 trgovinami je Rewe drugi največji trgovec s hrano v Nemčiji za Edeko, ki ima trenutno približno 13.900 trgovin po vsej Nemčiji (podatki za leto 2024). |
Vir: InStore
Foto: Skupina Rewe