»Bosna in Hercegovina je bila prvi tuji trg, na katerem smo nastopili z lastno blagovno znamko, naša prva poslovalnica v Sarajevu in spletna trgovina pa sta bili zelo dobro sprejeti. Samo lani smo obseg poslovanja v BiH praktično podvojili, letos pa želimo prodajo povečati še za najmanj 50 odstotkov. V BiH bomo letos ustvarili že okoli 13 milijonov evrov prihodkov oziroma dvakrat več kot pred zgolj dvema letoma,« je povedala Anja Cipot Pustatičnik, članica uprave Big Bang.
»Naši načrti za nadaljnji razvoj v BiH so zelo ambiciozni. Na eni strani krepimo našo prisotnost na področju spletne trgovine in širimo maloprodajno mrežo, na drugi strani pa širimo našo ponudbo in napore usmerjamo v čim hitrejšo dostavo, saj želimo kupcem omogočiti enako izvrstno izkušnjo ne glede na to, ali se z nami srečajo v fizični trgovini ali digitalnem okolju,« je še povedala Cipot Pustatičnik in izpostavila, da je Big Bang v BiH samo v zadnjem letu število zaposlenih povečali za več kot polovico.
Vir/Foto:Big Bang