Segment Power Brands je dosegel 3-odstotno rast z močnimi rezultati največje blagovne znamke Dove, z več kot 8-odstotno rastjo ter znamk: Vaseline, Liquid I.V. in Magnum.
To rast je delno omilil padec v segmentu izdelkov za nego doma, na katerega so vplivale tržne razmere, predvsem v Braziliji ter padec blagovne znamke Knorr, so sporočili iz družbe.
Segment Beauty & Wellbeing je zabeležil 4,1-odstotno rast prodaje ob 2,5-odstotni količinski rasti in 1,5-odstotni rasti cen, kar je posledica nenehne dvomestne rasti blagovnih znamk znotraj segmenta Wellbeing.
Osebna nega je zrasla za 5,1 %, z rastjo obsega za 2,7 %, ki jo je poganjala uspešnost v kategorijah nege kože in deodorantov v Severni Ameriki.
Home Care je dosegel 0,9-odstotno rast prodaje, pri čemer so močno rast v Evropi v veliki meri nadomestili izzivi na trgih Latinske Amerike.
Rast osnovne prodaje v segmentu Prehrana je bila 1,6-odstotna, dejavnost sladoleda pa 4,0-odstotna.
Iz podjetja so dodal, da so na dobri poti, da zaključi ločitev segmenta sladoleda v četrtem četrtletju 2025. Novo podjetje se bo imenovalo The Magnum Ice Cream Company in naj bi od 1. julija delovalo neodvisno.
Skupni promet družbe je v prvem četrtletju znašal 14,8 milijarde evrov, kar je 0,9-odstotno zmanjšanje v primerjavi z letom prej.
"Leto smo začeli stabilno. Rast prodaje odraža moč vse bolj premium ponudbe, ki jo poganjajo inovacije na razvitih trgih. Povečana globalna makroekonomska negotovost je realnost. Kakovost našega inovacijskega programa, velika vlaganja v blagovne znamke in rastoča konkurenčnost nam dajejo zaupanje, da bomo izpolnili načrte za vse leto. Ustvarjanje zaželenosti blagovne znamke v velikem obsegu in briljantna tržna izvedba sta stebra našega načrta, da Unilever spremenimo v podjetje z dosledno visoko uspešnostjo. Napredujemo hitro in prepričani smo v napredek v preostanku leta 2025 in naprej," je dejal Fernando Fernandez, izvršni direktor Unileverja.
Proizvajalec je potrdil smernice za leto 2025 in izrazil pričakovanje rasti prodaje v razponu od 3 % do 5 %.
Vir: InStore
Foto: Unilever