Nemčija: Kaufland se širi v Francijo in Italijo

Svetovne

18.04.2025

Kaufland, del skupine Schwarz, ki vključuje tudi Lidl, želi postati vodilna spletna trgovinska veriga v Evropi. Konec letošnjega poletja načrtujejo širitev v Francijo in Italijo.

Po predhodnih lansiranjih v Avstrijo in na Poljsko želijo v Kauflandu sedaj okrepiti evropsko širitev z novimi trgi, tokrat usmeritvijo v Francijo in Italijo. S 37 milijoni oziroma 22 milijoni potencialnih kupcev bi omenjena trga povečala doseg Kauflandove prodaje na skoraj 140 milijonov potrošnikov.

V Nemčiji Kaufland pred svoje police vsak mesec privabi do 32 milijonov obiskovalcev. Lani sta bili najhitreje rastoči kategoriji Elektronika in računalniki (+ 24 %) ter Vrt in naredi sam (+ 20 %), bruto vrednost prodanega blaga pa se jim je leta 2024 povečala le za 7,85 %.

V Kauflandu se želijo izpostaviti kot "evropska konkurenca" ameriškemu Amazonu in kitajskim platformam za e-trgovino. »ISmo iz Evrope in za Evropo. Kot platforma, ki se dosledno drži evropskih pravil, našim strankam zagotavljamo varnost podatkov in izdelkov,« navaja Kaufland v sporočilu za javnost.

Kaufland je nemška veriga hipermarketov, del Schwarz Gruppe, ki ima v lasti tudi Lidl. Ime se neposredno prevede v angleščino kot "država nakupa". Svojo prvo trgovino so odprli leta 1984 v Neckarsulmu in se hitro razširili v glavno verigo v nekdanji Zahodni Nemčiji. Njihova razširitev na Moldavijo (2024) je prvi korak proti trgom zunaj EU. Tudi v Avstriji, kjer fizičnih trgovin nimajo, so septembra 2024 lansirali spletno platformo Kaufland Marketplace. Podjetje se sicer osredotoča na širitev v državah, kjer že imajo prisotnost, kot so: Nemčija, Poljska, Češka, Slovaška, Romunija, Bolgarija in Hrvaška.

Vir: www.retaildetail.eu

Foto: Kaufland