Potrošniški poslovni segment je dosegel prodajo v višini 2,3 milijarde evrov in organsko rast prodaje v višini 2,3 %, ki jo je spodbudil predvsem uspeh poslovanja Derma.
Blagovna znamka Nivea je v tem obdobju zabeležila 2,5-odstotno organsko rast, znamki Eucerin in Aquaphor Derma 11,4-odstotno rast, luksuzna znamka La Prairie pa 17,5-odstotni padec prodaje.
Zdravstvo, ki ga kot dejavnost sestavljata predvsem Hansaplast in Elastoplast, je dosegla 10,8-odstotno organsko rast prodaje.
Poslovni segment tesa je zabeležil 10,7-odstotno organsko rast prodaje v primerjavi s preteklim letom in dosegel prodajo v višini 441 milijonov evrov, predvsem zaradi močne elektronske dejavnosti.
"V nenehno dinamičnem tržnem okolju je bila pozitivna uspešnost Beiersdorfa v prvem četrtletju leta 2025 popolnoma v skladu z našimi pričakovanji. Ko gledamo naprej, potrjujemo naše smernice za leto 2025 za doseganje trajnostne rasti," je dejal Vincent Warnery, izvršni direktor Beiersdorfa.
Družba je za celotno leto 2025 ohranila smernice organske rasti prodaje v območju od 4 % do 6 % na segmentu poslovanja s potrošniki. V poslovnem segmentu tesa skupina pričakuje organsko rast prodaje od 1 % do 3 %. Na ravni skupine Beiersdorf pričakuje organsko rast prodaje v razponu od 4 do 6 %.
Vir/Foto: Beiersdorf