IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

Delamaris v novi embalaži

Delamaris ponosno predstavlja prenovljeno podobo izdelkov, embalažo izdelkov in komuniciranje. Že pripravljene ribje dobrote Delamaris so bile doslej v različnih barvah embalaž, zato so se v ponudbi drugih izdelkov na policah porazgubile.
 
Z belo nevtralno barvo so jih povezali v celoto ter dobili enotno in konsistentno zunanjo podobo. Različne ribe z zelenjavo, sardine, fileti skuše, tune in paštete bodo odslej imele skupno modro nit z veselo ribico.
 
Po vrsti rib in okusu jih ločujemo z barvami in ilustracijami. Skuše prepoznamo po rumeni barvni obrobi, sardine po svetlo modri, tune pa po temno modri.
 
Postopoma bo Delamaris odpravil tudi dvojno embalažo kartončka in pločevinke ter prešel le na potiskane aluminijaste pločevinke, ki imajo zaščiten premaz brez BPA (brez bisfenola A).
 
Premaz je sicer nujen, saj preprečuje prehajanje snovi iz embalaže na vsebino, ščiti konzervo pred zunanjimi vplivi ter tako ohranja kakovost hrane nespremenjeno.
 
Spremembe bodo široko podprte z oglaševanjem v različnih medijih od aprila do avgusta z novo komunikacijsko akcijo.
 
Trženjska podpora:
Široka podpora z oglaševanjem v različnih medijih in na maloprodajnih mestih od aprila do avgusta

Proizvajalec:
Delamaris d. o. o.,
Kal 1,
6257 Pivka
 
Informacije:
057031013
www.delamaris.si


 
Novice s police
 
 
 
back to top