IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Argentina: Žvečilni gumiji so "cool"

28.11.2013
Žvečilni gumiji blagovne znamke Beldent s svojo reklamno akcijo dokazujejo, da ni res, da se z žvečenjem v javnosti pušča slab vtis. 
 
Družbeni eksperiment v Argentini so poimenovali: "Skoraj  identična (Almost identical)", izvedli pa so ga v Buenos Airesu s petimi pari identičnih dvojčic.
 
Vsak par je bil predstavljen na enak način, z eno samo razliko. Samo ena od dvojčic je žvečila. 
 
Tistim, ki so si dvojčice ogledovali so postavljali naslednja vprašanja : Katera od dvojčic se vam zdi bolj prijazna? Katera od njiju bi vam v vlogi šefice dala povišico? Katera ima po vašem boljše seksualno življenje?
 
Med eksperimentom se je izkazalo, da so dvojčice, ki so žvečile dobile več pozitivnih odgovorov (73%) in zaradi tega bi se dalo zaključiti, da tisti, ki žvečijo (vsaj v Buenos Airesu) puščajo bolj pozitiven vtis od tistih z resnimi "facami". 

Nazaj
 
 
 
 
back to top