IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Sobota, 13.08.2022 | || | || |
Slovenija/regija: Zrilić:" Sodelovanje treh luk, Kopra, Reke in Trsta, je edina prava pot napredka"!06.06.2022
Antonio Zrilić je ustanovitelj svetovalnega podjetja Logiko d.o.o, ki je specializirano za svetovanje na področju upravljanja dobavne verige, danes pa je predaval na beograjski konferenci "Supply Chain Summit" revije InStore, s katero sodeluje tudi kot redni zunanji dopisnik na področju logistike in transporta.
![]() Intervju z njim bomo objavili v novi številki, gre pa za priznanega strokovnjaka, ki je svetoval številnim podjetjem, menedžerjem in podjetnikom ter za njihove potrebe zasnoval in izpeljal mnoge projekte, povezane z optimizacijo stroškov v nabavi, logistiki in proizvodnji. Je strokovnjak za optimizacijo operativnih procesov (logistika, nabava in proizvodnja) in ima dolgoletne izkušnje na področju razvoja menedžmenta. Je tudi avtor knjig "Optimizacija zalog v šestih korakih" in "Logistika s svetlobno hitrostjo", sodeluje pa z več strokovnimi revijami in publikacijami (revija InStore, Leader, Business.hr, Ekonomist, Podjetnik, Poslovni svetovalec, Progressive, Infotrend ...).
Na vprašanje o luki Koper in zakaj po njegovem mnenju ne sodelujejo dovolj z reškim in tržaškim pristaniščem ter ali gre samo za konkurenčnost ali pa je v ozadju še kaj tretjega, je dejal:"Strinjam se, da bi morali bolj sodelovati. Pred kakimi petimi ali šestimi leti sem bil na sejmu v Münchnu in tam so se te tri luke predstavljale skupaj. Mislim, da je sodelovanje edina prava pot napredka za vse tri. V bistvu si druga drugi niti ne konkurirajo ampak sodelujejo proti tovoru, ki na drug način potuje proti severu Evrope. Mislim, da z vsemi spremembami, ki smo jim priča zadnjem času in vračanjem proizvodnje blaga v našo regijo, je tu po mojem veliko prostora za sodelovanje. Ko vse tri luke damo skupaj in seštejemo promet nismo dorasli npr. Rotterdamu, a skupaj bi bili lahko veliko močnejši. Če blago skupno že pripeljemo v Jadran je potem vse lažje kar zadeva način dostave in nadaljnega transporta," je dejal.
Na podvprašanje o njegovem mnenju glede preveč dolgega projekta t.i.drugega tira v Slovenji, ki bi lahko luki Koper že zdavnaj pomagal k še večjemu pomenu, je naš sogovornik dejal, da tega problema podrobneje ne pozna, je pa poudaril pomen take nove gospodarske povezave železnice z notranjostjo Slovenije.
Kaj pa meni o možni novi cestni povezavi med Koprom in Reko, ki bi bila mogoče ravno tako dobrodošla? "Obstaja istrski ipsilon in zato je Istra dobro povezana, a mogoče res ne bi bilo slabo razmišljati o boljši povezavi med Umagom in Koprom," je dejal. Nazaj
|
|
|