IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.11.2019 || Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

Slovenija: "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu

22.10.2019
Po uspehu majskega usposabljanja "Znanje pod kapo", ki ga v partnerstvu s Slovensko turistično organizacijo (STO) organizira izdajatelj mednarodnega gastronomskega vodnika Gault&Millau Slovenija, so mladi ponovili dogodek včeraj.  

Včeraj so v Best Western Premier Hotelu Slon v Ljubljani svoje izkušnje in nasvete delili chefi Ksenija Krajšek Mahorčič (Gostilna Mahorčič, Rodik), Tomaž Kavčič (Gostilna pri Lojzetu, Zemono) in Igor Jagodic (Restavracija Strelec, Ljubljana), skozi osnove sommelierstva pa je  mlade udeležence popeljala vinska akademičarka Mira Šemić.
 
Za InStore je Šemićeva (desno na fotografiji) povedala:"Navdušena sem bila nad dogodkom in obiskom mladih!" 
 
Več kot 160 mladih dijakov in študentov je namreč včeraj prisluhnilo Miri Šemić, Tomažu Kavčiču, Igorju Jagodicu in Kseniji Krajšek Mahorčič na drugem v seriji dogodkov Gault&Millau Znanje pod kapo. 
 
Dogodek je zaokrožil prikaz različnih kuharskih tehnik v živo, vsak chef pa je v živo pripravil po en krožnik, ki je bil dopolnjen tudi z ustreznim vinskim izborom ter pojasnitvami pravil spajanja hrane in vina.

Izobraževalni dogodki v seriji "Znanje pod kapo" so namenjeni mladim, ki se z gostinstvom šele spoznavajo: dijakom in študentom gostinstva, mladim kuharjem v slovenskih restavracijah ter ostali zainteresirani strokovni javnosti. Glavni namen je promocija poklicev v gostinstvu in cenjenje storitev industrije gostoljubja, ki so pomembni del turistične odličnosti.

STO sodelovanje pri mednarodnem vodniku Gault&Millau Slovenija uvršča med najpomembnejše projekte na področju promocije slovenske gastronomije, saj rumeni vodnik s svojo znamko potrjuje kakovost slovenskega zaledja gastronomskih ponudnikov in izpostavlja odličnost vrhunskih slovenskih restavracij, popularnih zbirališč, vinskih kleti ter po novem tudi turističnih kmetij. Na tak način lahko Slovenijo predstavimo kot odlično, h kakovosti, inovativnosti ter avtentičnosti zavezano gastronomsko destinacijo.

Potrebe po dobro usposobljenem gostinskem kadru v slovenskem turizmu naraščajo, znanje pa je prava pot tudi do dviga kakovosti na področju gastronomije. Organizacijska ekipa, ki stoji za vodnikom Gault&Millau Slovenija, že vse od začetkov delovanja vodnika spodbuja spoštovanje vsakega elementa celostne gastronomske izkušnje in gradi svoje standarde vrednotenja odličnosti.

Nazaj
 


 
 
 
back to top