IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Hrvaška: Znane so najboljše spletne trgovine

22.04.2019
Na konferenci Ecommerce Day v Zagrebu se je s svečano podelitvijo nagrad zaključilo največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji, Web trgovac godine 2019, ki poteka v organizaciji Shopper’s Mind.
 
Na tekmovanje se je prijavilo kar 195 spletnih trgovcev, zmagovalci pa so bili izbrani na podlagi ocen ecommerce strokovnjakov in več kot 31.000 ocen kupcev.

Po mnenju Mateja Kolška, predsednika mednarodne strokovne komisije, so letošnji tekmovalci presegli vsa pričakovanja.

"V petih letih tekmovanja Web trgovac godine na Hrvaškem, se je kakovost spletnih trgovin neizmerno povišala. Veseli nas, da trgovci upoštevajo nasvete strokovne komisije in podatke iz poročila, ki ga prejmejo v sklopu tekmovanja, ter tako kontinuirano delajo na izboljšavah,” je še dodal.

Poleg dveh glavnih nagrad, ki sta jih prejeli lafaboo.com in namjestaj.hr, je bilo podeljenih še 23 drugih prestižnih nagrad – 16 nagrad v posameznih kategorijah in 4 posebne.

GLAVNE NAGRADE "WEB TRGOVAC GODINE 2019"

Web Champion Award: namjestaj.hr
Web Challenger Award: lafaboo.com

POSEBNE NAGRADE

1st People’s Choice Award: cvjecarnicaljubica.com
2nd People’s Choice Award: male-stvari.hr
3rd People’s Choice Award: maskice.hr

NAGRADA KOMISIJE

The Shopper’s Mind WEB Challenger Committee Award: proteone.hr
The Shopper’s Mind Web Champion Committee Award: ekupi.hr

POSEBNA PRIZNANJA

Services: Allianz.hr
Group purchases: Ponudadana.hr

NAGRADE PO KATEGORIJAH

Audio & Video: sonusart.hr
Automoto: kupigume.hr
Kids Accessories & Toys / Kids & Family: lafaboo.com
Home & Garden: klimakoncept.hr
Books, Office & School: printink.hr
Health & Beauty: adrialece.hr
Furniture: namjestaj.hr
Footwear: sportvision.hr
Fashion & Accessories: watch-a-porter.com
IT & Consumer Electronics: conrad.hr
Specialised Store: zooplus.hr
Sports: grosbasket.com
Telco & Mobile: mobis.hr
Web Shopping Mall: zutiklik.hr
Fun & Gifts: partypops.hr
Healthy Food & Supplements: biobio.hr

Kako je potekal izbor zmagovalcev?
Tekmovanje Web trgovac godine na Hrvaškem poteka že peto leto in vsako leto pridobiva na pomembnosti, saj mu vsako leto zaupa več potrošnikov, ki se želijo prepričati, v katerih trgovinah je njihov nakup varen. Sodelovanje spletnim trgovcem omogoča vpogled v strokovno oceno trgovine in možne izboljšave.

Letošnje tekmovanje na Hrvaškem je podrlo rekorde, saj je sodelovalo kar 195 spletnih trgovin.

Vsaka spletna trgovina, ki se je prijavila na tekmovanje, je morala zbrati vsaj 50 mnenj kupcev, da se je uspešno uvrstila v nadaljevanje tekmovanja. V naslednjem koraku so bile trgovine ocenjene na dveh področjih: zadovoljstvo kupcev in tehnična skladnost trgovine z evropskimi standardi varnega spletnega nakupovanja. V vsaki tekmovalni kategoriji so bile nato tri spletne trgovine, ki so na omenjenih področjih dobile najvišje ocene, uvrščene med finaliste, te pa je nato ocenila še 27-članska mednarodna strokovna komisija, ki jo je vodil Matej Košek (Ceneje.si & Shopper’s Mind Hrvatska).

Nazaj
 


 
 
 
back to top