IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |  Valjevska pivovarna je dobila novega lastnika - Braurei Group Beograd   |  Malešičeva namesto Cajnarja na čelu KZ Metlika  |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  V Berlinu vrata odpira Zeleni teden  |  Aman gradi nakupovalni center v Kuli  |  Spar Hrvaška išče upokojence za delo na blagajni   |  Piva bodo označena s podatki o kalorični vrednosti  |  Med ogroženimi vrstami je tudi kava  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |   ||
   

Slovenija: Zmagovalci Izbranih produktov leta bodo znani 11.februarja

10.01.2019
Izbran produkt leta (Voted Product of the Year) je največja svetovna potrošniško-glasovana nagrada za trženje inovacij. Ustanovili so jo v Franciji leta 1987, trenutno deluje v več kot 45 državah po vsem svetu z istim namenom. Voditi potrošnike do najnovejših izdelkov na trgu in nagraditi proizvajalce za kakovost in inovativnost na področju izdelkov in trženja.
 
Pečat Izbran produkt leta je podprt z glasovi  slovenskih gospodinjstev in tako zaupanja vreden nakupni nasvet, ki služi kot bližnjica pri nakupih ter pomaga prihraniti čas in denar. Za proizvajalce zmagovalnih izdelkov je priznanje s strani potrošnikov za kakovost in inovativnost ter potrditev in večjo ozaveščenost produkta in blagovne znamke. 

Transparentnost in neodvisnost raziskave zagotavlja svetovno priznano raziskovalno podjetja Nielsen, ki med slovenskimi potrošniki na reprezentativnem vzorcu slovenskih gospodinjstev, opravi vsakoletno raziskavo in katerih glasovi  odločajo o zmagovalcih. Nielsen je svetovno vodilno podjetje pri tržnih raziskavah, ki ponuja meritve in analizo tržne dinamike, odnosov in vedenja potrošnikov ter novih in tradicionalnih medijev v več kot 110 državah sveta. Nielsen je razvil prepoznaven ugled za zagotavljanje prilagojenih raziskovalnih rešitev za številne panoge v celotnem svetovnem omrežju.
 

Novosti pri metodologiji izbora Izbranega produkta leta
 
Slovenska raziskava Izbran produkt leta je vsako leto nadgrajena in tudi vsako leto raste s številom nominirancev.

- Spremenjena metodologija s strani Nielsen. Izračun za zmagovalca 40% inovativnost, 30% atraktivnost in 30% nakupna namera.

- Testiranje okusa za vse izdelke hrane in pijače. Izračun se tako spremeni v 40% inovativnost, 20% atraktivnost, 20% nakupna namera in 20% okus.

- Imajo tudi nov logotip - pečat za izdelke, kjer se preizkuša tudi okus, ki je izpeljanka iz njihovega pečata.

- V sami raziskavi Nielsen med panelisti iščejo za odgovore glavne kupce v gospodinjstvih. Vzorec mora seveda biti uravnotežen po spolu, starosti in regiji.

- V vsaki kategorijo so uvrščeni glavni predstavniki kategorije

- Testiranje okusa bodo kupci lahko opravili doma, kot to običajno počno

- Rezultate testiranj z vsemi vprašanji o okusu, embalaži bodo, tako kot Nielsen raziskave kategorij, prejeli nominiranci.

- Z nami so poleg že dolgoletnih partnerjev (Mercator, AML, Amicus, Nielsen, InStore) z letošnjo edicijo še Infonet Media in Merkur

- V regiji smo prisotni na Hrvaškem, v Srbiji in od 2019 tudi v BiH

- Globalno smo največja raziskava novosti in delujemo že 34 let, danes v 47 državah sveta. Od lani tudi na Kitajskem. 

- Samo lansko leto je bilo TV reklam po svetu z našim logotipom več kot 250.

- Globalno imamo več kot 80% zaupanje potrošnikov *vir raziskave GfK, Nielsen, TNS v posamičnih državah v okviru raziskav POY

- 76% proizvajalcev se vrača z nominacijami

Letos bodo del strokovnega vrednotenja (iz žirije) opravili prek spleta.

Že naslednje leto bodo imeli tudi svojo globalno aplikacijo.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top