IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Slovenija: Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko

16.02.2018
Časnik Finance, oziroma njihova spletna stran Agrobiznis, je podelila nagrade za najboljše ideje na področju živilskih izdelkov. 
 
Najbolj podjetna je Kmetijsko-gozdarska zadruga Sloga iz Kranja, najbolj inovativno živilo so hrenovke Alpija z oljčnim oljem ali smetano iz Kmetijske zadruge Tolmin, najboljši domač izdelek po izboru bralcev pa je sir Dobra misel iz mlekarne Planika. Podjetju Humko z Bleda pa so podelili posebno priznanje za razvoj novih tehnologij za urbano vrtnarstvo.
 
"Večina gospodinj ne kupuje več krompirja za ozimnico, temveč manjše količine za sproti. Takšno pakiranje krompirja z gorenjskih njiv pri nas dobijo pod blagovno znamko Polonca, ki jo širimo še s slovensko čebulo, česnom in gomoljasto zelenjavo," je povedal Janez Porenta, predsednik zadruge Sloga. Domače izdelke z gorenjskih kmetij zadruga uspešno prodaja v svojih trgovinah v posebnem kotičku Slogina špajza.

"Hoteli smo narediti zdrave hrenovke, ki bi jih starši brez slabe vesti ponudili svojim otrokom. S hrenovkami Alpija nam je to uspelo," pravi Nina Orel, komercialistka iz tolminske zadruge.

"Sir Dobra misel vsebuje divji origano. Je zdravilno zelišče, ki raste planinah v Posočju. Veliko tega sira smo prodali za poslovna darila. Ime pritegne, z dobro mislijo nekomu polepšamo dan," pravi Anka Lipušček Miklavič, direktorica mlekarne Planika.
 
"Od leta 2001 razvijamo tehnologijo in opremo za urbano vrtnarstvo, da si lahko ljudje v kleteh, garažah ali kakšnih zapuščenih prostorih pridelajo nekaj zelenjave, ki jo morajo danes kupovati. Omogočamo jim, da si pridelajo zdravo zelenjavo v čisti vodi in s čistimi gnojili," pravi Tomaž Čufer, direktor Humka.
 
Po inovativnosti je v svetovni špici njihova najnovejša LED-osvetlitev za navpične stenske panele, pod katero rastline hitreje rastejo, razvili pa so jo s partnerskim podjetjem. Če bo vse po sreči, bodo letos razvili intezivno gojenje zelenjave v rabljenem zabojniku.

Nazaj
 


 
 
 
back to top