IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Slovenija/BiH: Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc

07.12.2018
Bosanska kava Zlatna džezva, ki jo proizvaja podjetje Vispak iz Sarajeva, se bo ta konec tedna znašla tudi v trgovinah E. Leclerc.
 
 

Podjetje Vispak je zaključilo dogovore s podjetjem Rudnidis Trgovina d. o. o., ki v Sloveniji upravlja z obema hipermarketoma E. Leclerc in bo od tega konca tedna na police omenjenih prodajaln postavila blagovno znamko kave Zlatna džezva. Kupce čakajo pakiranja po 100g, 200g in 500g. V mesecu decembru bodo kavo v zeleni embalaži obiskovalcem ponudili po akcijski, praznični ceni.
 
Bosansko-hercegovska živilska industrija Vispak iz Visokega v Sloveniji sodeluje s trgovinami Jager, Mercator, Spar, Kea in Fama, sedaj pa je na vrsto prišel tudi E. Leclerc.
 
Vispakove blagovne znamke: Zlatna džezva, Begova čorba, Tarhana,Tajna, Laganini, Club čokolada in druge znamke so si v zadnjih letih pri slovenskih trgovcih izborile za dodatne pozicije, z večjim prometom in boljšim odzivom kupcev.

Vse boljše rezultate prodaje dosegajo tudi na trgih v ZDA in EU.


Nazaj
 


 
 
 
back to top