IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Slovenija/BiH: Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc

07.12.2018
Bosanska kava Zlatna džezva, ki jo proizvaja podjetje Vispak iz Sarajeva, se bo ta konec tedna znašla tudi v trgovinah E. Leclerc.
 
 

Podjetje Vispak je zaključilo dogovore s podjetjem Rudnidis Trgovina d. o. o., ki v Sloveniji upravlja z obema hipermarketoma E. Leclerc in bo od tega konca tedna na police omenjenih prodajaln postavila blagovno znamko kave Zlatna džezva. Kupce čakajo pakiranja po 100g, 200g in 500g. V mesecu decembru bodo kavo v zeleni embalaži obiskovalcem ponudili po akcijski, praznični ceni.
 
Bosansko-hercegovska živilska industrija Vispak iz Visokega v Sloveniji sodeluje s trgovinami Jager, Mercator, Spar, Kea in Fama, sedaj pa je na vrsto prišel tudi E. Leclerc.
 
Vispakove blagovne znamke: Zlatna džezva, Begova čorba, Tarhana,Tajna, Laganini, Club čokolada in druge znamke so si v zadnjih letih pri slovenskih trgovcih izborile za dodatne pozicije, z večjim prometom in boljšim odzivom kupcev.

Vse boljše rezultate prodaje dosegajo tudi na trgih v ZDA in EU.


Nazaj
 


 
 
 
back to top