IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.06.2017 || Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  Jutri Tušev tek barv v Ljubljani  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Srbija: Zlata plaketa "Top Serbian brands" za Gorenje

18.05.2017

Podjetje Gorenje je dobitnik prestižne nagrade "Top Serbian brands" v kategoriji korporativna blagovna znamka – elektronika za 2016.


 
Ta nagrada se podeljuje v 57- tih različnih kategorijah in to na osnovi rezultata ankete, ki sta jo izpeljala časopis Top Serbian brands in portal Best of Serbia februarja letos.

"Dejstvo je, da su potrošniki prepoznali Gorenje kot najboljšo blagovno znamko v situaciji, ko na trgu obstaja veliko število konkurenčnih proizvodov. To dokazuje, da smo opravičili status liderja v industriji malih in velikih hišnih aparatov. Gorenje želi ostati izvor praktičnih idej. To je razlog zaradi katerega je Gorenje popolnoma posvečeno skrbi za potrošnike. Tako s kvaliteto, inovacijami, dizajnom in "postprodajnimi" storitvami," so ob tem sporočili iz Gorenja. 




Nazaj
 


 
 
 
back to top