IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu 21. in 22. maja sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Polleo Sport odprl trgovino v Kopru (VIDEO)  |  26. tradicionalna (Sparova) čistilna akcija Blejskega jezera  |  Po zagrebški konferenci distribucije in logistike revije InStore  |  Lidl začel z dostavo živil na dom  |  Na Ptuju 30. razstava Dobrote slovenskih kmetij  |  Ljubljanski vrečkomat na tržnici do septembra  |  Coop prevzel vseh 163 trgovin verige Netto  |  Voda Voda (spet) na F4 košarkarske evrolige  |  Coca-Cola predstavila novo verzijo pijače Fanta  |  Walmart v prvem četrtletju e-prodajo okrepil za tretjino  |  Skupina Petrol v prvem četrtletju okrepila dobiček  |  Severnoprimorska živilsko-predelovalna industrija na poti krožnega gospodarstva  |  Vabilo 28.maja na (brezplačni) “Dahua Starlight Show” (VIDEO)  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Skupina Kofola v regiji Adriatic dosegla dvomestno rast prodaje  |  Puklavec Family Wines vstopa na trg rdečih vin z naložbo v S. Makedoniji  |  Alibaba s poslovnimi rezultati presegla pričakovanja  |   ||
   

Slovenija: Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem

20.11.2018
Kot partner mladinskega programa slovenskih alpskih smučarjev je danes podjetje Žito, s svojo blagovno znamko čajev 1001 CVET, predstavilo mlade upe slovenskega alpskega smučanja in svojo kampanjo "Z okusi narave do okusa zmage".
 
 
V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja Žito in Podravka Slovenija v letu 2018 z blagovno znamko 1001 CVET podpirata mlade upe slovenskega alpskega smučanja.
 
Med 15. oktobrom in 31. decembrom namreč donacijo 10 centov od vsakega prispelega znaka SLO SKI 1001 CVET iz škatlic čajev, ki jih pošljejo potrošniki, podpirajo mlade talente in jim omogočajo, da dosežejo svoje cilje.
 
Tanja Jelača, vodja kategorije čajev, je ob predstavitvi kampanje povedala: "Čaji 1001 CVET ostajajo zvesti podpornik slovenskih smučarjev že od leta 1984. Z letošnjo akcijo smo našo podporo usmerili v mlade perspektivne športnike, ki se s svojimi odličnimi rezultati trudijo, da bo prihodnost slovenskega alpskega smučanja polna okusov zmage. Veseli nas, da jim lahko na poti do uresničitve njihovih sanj na poti do zmag, na tekmovanjih tekoče sezone pomagamo tudi mi."
 
 
Na danšnjem druženju v tivolski Švicariji, se je pred fotografske objektive postavila peterica obetavnih tekmovalcev in tekmovalk: Anže Čufar, Živa Otoničar, Maks Jan Mirnik, Rebeka Oblak in Martin Križaj.
 
Čaji 1001 CVET imajo na slovenskem trgu vodilni tržni delež, vsako leto pa kupce presenetijo novi okusi. Tako so tudi to jesen na police trgovin prispeli novi zeliščni čaji - 1001 CVET Šmarnogorski, Nanoški in Pohorski, ki so poimenovani po vrhovih nekaterih slovenskih gora in vsebujejo zelišča, značilna za tamkajšnja območja.
 
S čaji 1001 CVET znova družbeno odgovorni

Kot partner mladinskega programa slovenskih alpskih smučarjev blagovna znamka 1001 CVET v akciji "Okus zmage" predstavlja najobetavnejše tekmovalce in potencialne bodoče zvezde alpskega smučanja. V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja bo blagovna znamka tudi v letu 2018 podprli mlade upe. V času kampanje računajo na to, da bodo z zgoraj omenjenimi donacijami zbrali več kot 10.000 EUR sredstev . Čaji 1001 CVET so podpornik slovenskega smučanja že od leta 1984.


 


Nazaj
 


 
 
 
back to top