IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Slovenija: Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem

20.11.2018
Kot partner mladinskega programa slovenskih alpskih smučarjev je danes podjetje Žito, s svojo blagovno znamko čajev 1001 CVET, predstavilo mlade upe slovenskega alpskega smučanja in svojo kampanjo "Z okusi narave do okusa zmage".
 
 
V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja Žito in Podravka Slovenija v letu 2018 z blagovno znamko 1001 CVET podpirata mlade upe slovenskega alpskega smučanja.
 
Med 15. oktobrom in 31. decembrom namreč donacijo 10 centov od vsakega prispelega znaka SLO SKI 1001 CVET iz škatlic čajev, ki jih pošljejo potrošniki, podpirajo mlade talente in jim omogočajo, da dosežejo svoje cilje.
 
Tanja Jelača, vodja kategorije čajev, je ob predstavitvi kampanje povedala: "Čaji 1001 CVET ostajajo zvesti podpornik slovenskih smučarjev že od leta 1984. Z letošnjo akcijo smo našo podporo usmerili v mlade perspektivne športnike, ki se s svojimi odličnimi rezultati trudijo, da bo prihodnost slovenskega alpskega smučanja polna okusov zmage. Veseli nas, da jim lahko na poti do uresničitve njihovih sanj na poti do zmag, na tekmovanjih tekoče sezone pomagamo tudi mi."
 
 
Na danšnjem druženju v tivolski Švicariji, se je pred fotografske objektive postavila peterica obetavnih tekmovalcev in tekmovalk: Anže Čufar, Živa Otoničar, Maks Jan Mirnik, Rebeka Oblak in Martin Križaj.
 
Čaji 1001 CVET imajo na slovenskem trgu vodilni tržni delež, vsako leto pa kupce presenetijo novi okusi. Tako so tudi to jesen na police trgovin prispeli novi zeliščni čaji - 1001 CVET Šmarnogorski, Nanoški in Pohorski, ki so poimenovani po vrhovih nekaterih slovenskih gora in vsebujejo zelišča, značilna za tamkajšnja območja.
 
S čaji 1001 CVET znova družbeno odgovorni

Kot partner mladinskega programa slovenskih alpskih smučarjev blagovna znamka 1001 CVET v akciji "Okus zmage" predstavlja najobetavnejše tekmovalce in potencialne bodoče zvezde alpskega smučanja. V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja bo blagovna znamka tudi v letu 2018 podprli mlade upe. V času kampanje računajo na to, da bodo z zgoraj omenjenimi donacijami zbrali več kot 10.000 EUR sredstev . Čaji 1001 CVET so podpornik slovenskega smučanja že od leta 1984.


 


Nazaj
 
 
 
 
back to top