IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Slovenija: Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem

20.11.2018
Kot partner mladinskega programa slovenskih alpskih smučarjev je danes podjetje Žito, s svojo blagovno znamko čajev 1001 CVET, predstavilo mlade upe slovenskega alpskega smučanja in svojo kampanjo "Z okusi narave do okusa zmage".
 
 
V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja Žito in Podravka Slovenija v letu 2018 z blagovno znamko 1001 CVET podpirata mlade upe slovenskega alpskega smučanja.
 
Med 15. oktobrom in 31. decembrom namreč donacijo 10 centov od vsakega prispelega znaka SLO SKI 1001 CVET iz škatlic čajev, ki jih pošljejo potrošniki, podpirajo mlade talente in jim omogočajo, da dosežejo svoje cilje.
 
Tanja Jelača, vodja kategorije čajev, je ob predstavitvi kampanje povedala: "Čaji 1001 CVET ostajajo zvesti podpornik slovenskih smučarjev že od leta 1984. Z letošnjo akcijo smo našo podporo usmerili v mlade perspektivne športnike, ki se s svojimi odličnimi rezultati trudijo, da bo prihodnost slovenskega alpskega smučanja polna okusov zmage. Veseli nas, da jim lahko na poti do uresničitve njihovih sanj na poti do zmag, na tekmovanjih tekoče sezone pomagamo tudi mi."
 
 
Na danšnjem druženju v tivolski Švicariji, se je pred fotografske objektive postavila peterica obetavnih tekmovalcev in tekmovalk: Anže Čufar, Živa Otoničar, Maks Jan Mirnik, Rebeka Oblak in Martin Križaj.
 
Čaji 1001 CVET imajo na slovenskem trgu vodilni tržni delež, vsako leto pa kupce presenetijo novi okusi. Tako so tudi to jesen na police trgovin prispeli novi zeliščni čaji - 1001 CVET Šmarnogorski, Nanoški in Pohorski, ki so poimenovani po vrhovih nekaterih slovenskih gora in vsebujejo zelišča, značilna za tamkajšnja območja.
 
S čaji 1001 CVET znova družbeno odgovorni

Kot partner mladinskega programa slovenskih alpskih smučarjev blagovna znamka 1001 CVET v akciji "Okus zmage" predstavlja najobetavnejše tekmovalce in potencialne bodoče zvezde alpskega smučanja. V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja bo blagovna znamka tudi v letu 2018 podprli mlade upe. V času kampanje računajo na to, da bodo z zgoraj omenjenimi donacijami zbrali več kot 10.000 EUR sredstev . Čaji 1001 CVET so podpornik slovenskega smučanja že od leta 1984.


 


Nazaj
 


 
 
 
back to top