IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.04.2019 || Vitinka kupuje Vitaminko?  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |   ||
   

Slovenija: Že decembra na trgu nova voda - "Cana Royal Water"

24.10.2018
V Serdici na Goričkem bodo pod blagovno znamko Cana kmalu na trg poslali svojo vodo. Investicija prve polnilnice mineralne vode na Goričkem je znašala 300.000 evrov, poroča Delo.
 
O ideji 32-letnega Nika Huberja iz Murske Sobote, ki skupaj s solastniki podjetja namerava na trg poslati prvo goričko mineralno vodo, v projekt pa da so vložili že več kot 300.000 evrov, smo že poročali, sedaj pa ta postaja stvarnost.
 
"Polnilna linija italijanskega proizvajalca je že v delujočem stanju, po pridobitvi uporabnega dovoljenja bodo v celoti zagnali proizvodnjo in začeli s prodajo vode Cana Royal Water, ki je tako ime dobila zaradi dejstva, da je v njej veliko kalcija in malo natrija. V podjetju upajo, da se bo to zgodilo že decembra," so zapisali pred časom v Večeru. 
 
Obnavljajo propadajočo staro osnovno šolo, v kateri bo potekala proizvodnja.
 
Podobo embalaže oziroma logotip, pod katerim se bo predstavljala Cana, je dizajnirala oblikovalka Nina Malovrh, medtem ko steklenice kupujejo tipske na trgu. Kmalu po zagonu proizvodnje bodo začeli vodo ponujati tudi v plastični embalaži.
 
"Zaradi tega, ker se v Sloveniji večina pijače proda v plastični embalaži, tako enostavno moramo biti prisotni tudi v tem segmentu,”je za Večer dejal Huber. Zaenkrat bodo v družbi zaposlili eno osebo, z ostalimi bodo pogodbeno sodelovali. 
 
40.000 litrov steklenic na mesec

Sredstva so zbrali lokalni investitorji, stavijo na butično proizvodnjo, ne na količino in če bo odziv doma dober, gredo v izvoz. "Radenske ne vidimo kot konkurenco, mi se bomo predstavili kot butična znamka," je ta Delo povedal pravi Niko Huber, ki se je odločil, da ljudem ponudi novo, drugačno mineralno vodo. Polnilna linija je že v delujočem stanju, trenutno so v fazi pridobivanja uporabnega dovoljenja, prav tako pa so v fazi prenove stare osnovne šole v Rogašovcih, kjer bo vzpostavljena proizvodnja, s katero naj bi napolnili približno 40.000 litrov steklenic na mesec.




Nazaj
 


 
 
 
back to top