IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 25.02.2021 || Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |  Reckitt Benckiser zabeležil skoraj 12-odstotno rast prodaje  |  Heineken in Coca-Cola dosegla dogovor za distribucijo v Braziliji  |  Spirit išče nove ambasadorje slovenskega gospodarstva  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  Atlantic Grupa lani zabeležila 700 milijonov evrov prihodkov  |  InStore št. 91 že na poti k naslovnikom  |  Ministrstvo ustanovilo strokovno skupino za gospodarjenje s konopljo  |  Novartis umika PVC iz sekundarne in terciarne ovojnine  |  V Woltu zaposlujejo šest sodelavcev   |  Nestlé odkupil zagonsko podjetje SimplyCook  |  PTZ išče samostojnega svetovalca  |  BCG:"Pandemija trajno spreminja načine dela"  |  Mannerjeva dobrodelnost z Dunaja z ljubeznijo  |  Lažne etikete na več kot polovici ekstra deviških oljčnih olj  |  Za kave in prigrizke iz avtomatov porabijo 250 milijonov evrov letno   |   ||
   

Slovenija: Zaupanje v trgovini na drobno nižje kot prejšnji mesec

25.11.2013
Statistični urad RS je objavil, da je bila vrednost kazalnika zaupanja v trgovini na drobno v novembru 2013 (-7 odstotnih točk) za 19 odstotnih točk nižje kot v oktobru 2013 (12 odstotnih točk), za 2 odstotni točki nižja kot v novembru 2012 in za 16 odstotnih točk pod dolgoletnim povprečjem.

Med kazalniki stanj sta se vrednosti kazalnikov prodajne cene in prodaja v primerjavi s prejšnjim mesecem znižali, zvišali pa sta se vrednosti kazalnikov poslovni položaj in obseg zalog.
 
Med kazalniki pričakovanj sta se vrednosti kazalnikov pričakovano zaposlovanje in pričakovana prodaja v primerjavi s prejšnjim mesecem znižali, medtem ko so se vrednosti kazalnikov pričakovana skupna nabava, pričakovani poslovni položaj in pričakovane prodajne cene zvišale.

Glavni omejitveni dejavniki v trgovini na drobno so bili nizko povpraševanje (za 57 % podjetij), visoki stroški dela (za 50 % podjetij) in konkurenca v sektorju (za 49 % podjetij). 9 % podjetij ni navedlo omejitev.

Nazaj
 


 
 
 
back to top