IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 28.02.2021 || InStore št. 91 na poti k naslovnikom  |  InStore BiH 4.marca organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Spar zavetiškim živalim podaril hrano v vrednosti 10.000 evrov  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  GZS bo od aprila dalje vodil Cantarutti  |  Spar odprl supermarket v Ivanić-Gradu  |  Podjetje Chocollama izdelalo prvo srbsko organsko in vegansko čokolado  |  Kaufland na Hrvaškem "zapičil 42. zastavico"  |  Paloma z novo embalažo izdelkov cilja na mlade  |  V ponedeljek odpirajo terase gostinskih lokalov  |  Sklad Bill&Melinda Gates prodal vse delnice Alibabe  |  Ribola v Šibeniku odprla preurejen supermarket  |  AB InBev lani z manjšim dobičkom in prihodki od prodaje  |  V času pandemije Američani "navalili" na zamrznjeno hrano  |  Covid-19 lani oklestil prodajo v storitvenih dejavnostih in trgovini  |  Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |   ||
   

Slovenija: Zaupanje potrošnikov na letni ravni slabše

23.02.2021
Glede na februar 2020 je bil kazalnik zaupanja potrošnikov v februarju 2021 za 8 odstotnih točk nižji, od povprečja preteklega leta pa je bil višji, in sicer za 5 odstotnih točk.Zaupanje potrošnikov boljše kot v prejšnjem mesecu. 
 
Glede na februar 2020 je bil kazalnik zaupanja potrošnikov v februarju 2021 za 8 odstotnih točk nižji, od povprečja preteklega leta pa je bil višji, in sicer za 5 odstotnih točk. Na letni ravni so se vse štiri komponente, ki sestavljajo kazalnik zaupanja potrošnikov, poslabšale: trenutno finančno stanje v gospodinjstvu za 10 odstotnih točk, pričakovanje o večjih nakupih za 8 odstotnih točk, pričakovanje glede gospodarskih razmer v državi za 7 odstotnih točk, in pričakovanje glede finančnega stanja v gospodinjstvu za 6 odstotnih točk.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov se je v februarju 2021 glede na januar 2021 izboljšal za 8 odstotnih točk.
 
K zvišanju mnenja potrošnikov na mesečni ravni so pripomogle vse štiri komponente tega kazalnika: pričakovanje glede gospodarskih razmer v državi se je zvišalo za 17 odstotnih točk, pričakovanje glede večjih nakupov za 6 odstotnih točk, pričakovanje potrošnikov glede finančnega stanja v gospodinjstvu za 5 odstotnih točk in trenutno finančno stanje v gospodinjstvu za 4 odstotne točke.

Da se razpoloženje med potrošniki v Sloveniji izboljšuje, nakazuje tudi to, da sta se v februarju 2021 znižala le kazalnika glede gibanja cen, kazalnik primernost trenutka za varčevanje je ostal enak, vsi drugi pa so se zvišali. Najbolj se je izboljšalo pričakovanje glede števila brezposelnih, in sicer za 18 odstotnih točk. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top