IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Sobota, 13.08.2022 | || | || |
Srbija: Zaključena 2. FMCG InStore konferenca v Beogradu24.11.2015
![]() Konferenca se je začela z uvodnim govorom glavne urednice revije InStore Ane Filipović, nadaljevala s prvim delom konference na katerem je govorila Katarina Jakšić, direktorica Ipsos Strategic Marketing Srbije. Njena tema se je imenovala: "Segmentacija potrošnikov do novih poslovnih priložnosti".
Naslov s predavanjem: "Run Simple in B2B and B2C", je zaključila Olja Lapčević, strokovnjakinja za predprodajo v podjetju SAP.
Kot zadnji govornik pred prvim krajšim ("kavnim" počitkom) je oder zasedel Borislav Radojković, direktor agencije Mediana v Srbiji. Njegova tema se je imenovala : "Lokalni vs. regionalni potrošnik - ali razlike obstajajo?"
Drugi del je začel direktor marketinga v Frikomu Saša Čirić, ki je govoril o inovativnosti liderjev v kategoriji, kot naslednji pa je predavanje končal lastnik in generalni direktor Gomexa, Goran Kovačević. Njegovo predavanje je nosilo naslov: "Kje so meje inovativnosti" 121x250".
Za njim je govoril: Siniša Avram, vodja prodaje IS (s& t) in sicer o rešitvah IT zs FMCG, potem je predaval Ljubomir Babić, direktor brandinga Delte DMD katerega predstavitev se je imenovala: "Vloga in pomen brandinga v poslu moderne distribucije".
V zadnjem delu je najprej govorila Andrijana Bulatović iz Nielsna, nato Katarina Mihaljčić iz Mercatorja, ki je zadolžena za svežo hrano, Predrag Petrović, voditelj nabave in marketinga v dm-u in za zaključek še Zenel Batagelj iz Valicona, ki je govoril o diskonterjih in blagovnih znamkah, ki so prve na njihovem "udaru".
Kot pika na i je bila tudi tokrat na vrsti okrogla miza (na fotografiji), na kateri so sodelovali: Andrej Bele (generalni direktor Grand kave), Spomenko Đordan (direktor Univerexporta) in Saša Kolenko (član uprave in komercialni direktor AWT International Group).
Nazaj
|
|
|