IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

Srbija: Začetek 4. FMCG Retail & Supply Arene

23.09.2013
Danes se je v beograjskem hotelu Metropol Palace odprla 4. regijska konferenca maloprodaje in blaga široke porabe pod naslovom FMCG, Retail & Supply Arena 2013. Prireditev bo trajala do jutri.
 
 
Konferenca FMCG, Retail & Supply Arena 2013 je idealen kraj za odgovore in ideje pri razvoju poslovanja podjetij. Prek diskusij, predavanj in predstavitev bodo vodilna podjetja in strokovnjaki predstavili najbolj zanimive teme, izkušnje, izzive in rešitve, ki se tičejo te široke industrije. Konferenco organizira Skupina Infoarena.
 
Glavne teme dvodnevne konference so:
  • Potrebe po utrditvi in koncentraciji FMCG in maloprodajnih udeležencev - izzivi in možnosti industrije blaga široke porabe in maloprodaje, nekoč in danes

  • Inovacije in blagovne znamke - inovativne raziskave in strategija trženja na trgu blaga široke porabe ter maloprodaje 

  • Kupec in program zvestobe - spremembe obnašanja kupca in vloga programov zvestobe kot del trženjskega spleta.
     
  • SCM danes in jutri (v regiji) - vloga upravljanja z nabavno verigo v podjetju

  • Vloga SCM v dvigu konkurenčnosti in diferenciaciji na trgu blaga široke porabe ter maloprodaje

  • Odnos med distributerjem in nabavo - sodelovanje med dobavitelji je neizbežna.

Prireditev je namenjena strokovnjakom s področja živilske industrije in maloprodaje, predsednikom in članom uprav dotičnih podjetij, investitorjem, svetovalcem, predstavnikom državne uprave, lokalne samouprave, pravnikom, strokovnim organizacijam, trženjskim in ostalim agencijam za komuniciranje, direktorjem in strokovnjakom na področju za sektor živilske industrije ter maloprodaje,akademskim skupnostim, predstavnikom medijev ter vsem ostalim interesnim skupinam, ki sodelujejo v procesu razvoja živilske industrije ter maloprodaje.

Nazaj
 
 
 
 
back to top