IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Slovenija: Začel se je Zlati boben, prvič v virtualni obliki

13.10.2021
Po lanski odpovedi zaradi pandemije covida-19 se mednarodni kreativni festival Zlati boben letos vrača, tokrat v celoti prek spleta. 
Pričakujejo govorce iz 20 držav, ki bodo razmišljali o tem, kako naj bi po izkušnji s pandemijo izgledala nova realnost v kreativnih industrijah. Slogan festivala je tako Re:Startajmo prihodnost.

Prijavnine na festival, ki ga vsako leto v Portorožu organizira Slovenska oglaševalska zbornica, letos ni. Nastopajočim lahko brezplačno prisluhnejo vsi, je pa potrebna registracija na spletni strani.

Letos bo Zlati boben gostil več kot 50 govorcev iz vrst oglaševalcev priznanih mednarodnih blagovnih znamk in najboljših oglaševalskih agencij.
 
Organizatorji med njimi izpostavljajo goste, kot so Michael Moynihan iz skupine Lego, Raja Rajamannar iz podjetja Mastercard ter Fernando Machado, ki je zaslovel s provokativnimi oglasi za Burger King.

Današnji prvi festivalski dan je namenjen mladim kreativnim talentom do 30 let. Dogodek se bo nato nadaljeval še jutri in v petek, ko bodo na zaključni slovesnosti tudi razglasili zmagovalce tekmovalnega dela festivala.

Nazaj
 


 
 
 
back to top