IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

ZDA: Za vsako prodano steklenico vina bo posajeno drevo

20.04.2017
Priznana blagovna znamka kalifornijskega vina Kenwood Vineyards je začela sodelovanje z National Forest Foundation (NFF).
 
 
Kalifornijski vinski pionir Kenwood Vineyards z zadovoljstvom napoveduje svoje uradno partnerstvo s skladom National Forest Foundation (NFF). Za vsako prodano steklenico vina znamke Kenwood Vineyards bo v nacionalnem gozdu (ZDA) posajeno novo drevo.
 
Projekt traja od 1. marca - 30. aprila 2017. "Blagovna znamka Kenwood Vineyards ima za seboj precej dolgo zgodovino podpiranja in ohranjanja zgodovinskega "Jack London Historic" parka v našem domačem kraju Sonoma v Kaliforniji." je dejal Jo Adamo, podpredsednik marketinga, Pernod Ricard ZDA.
 
"Naše partnerstvo z National Forest Foundation še dodatno krepi našo podporo in našo zavezanost k novim odkritjem, avanturam in ljubezni do zemlje," dodaja Adamo.
 
 
"Pri NFF smo navdušeni, da lahko v dobrobit nacionalnih gozdov sodelujemo z blagovno znamko Kenwood Vineyards, saj ti razumejo povezavo med zdravo naravo in ​​kakovostjo našega življenja ter čutijo in podpirajo ljubezen, ki jo gojijo ljudje do svojih javnih zemljišč." pa je dodal Bill Possiel, predsednik, National Forest Foundation.
 
S pomočjo partnerstva z NFF se je Kenwood Vineyards zavezal k trajni podpori njihovim skupnostim. Vinarji se trudijo zmanjševati količine odpadkov, zaznati je možno tudi manjšo porabo energije ter vode.
 
Vsi vinogradi blagovne znamke Kenwood Vineyards imajo certifikat "Sonoma County Sustainable", na katerega so ponosni, ker s tem veliko pripomorejo k poslanstvu in želji, da bi imeli do leta 2019 vsi vinogradi v pokrajini Sonoma trajni certifikat "Sonoma County Sustainable". 
 
Več o pobudi si lahko ogledate v videoposnetku.




Nazaj
 


 
 
 
back to top