IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.07.2017 || Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |  Amazon zavaroval novo storitev  |   ||
   

ZDA: Za vsako prodano steklenico vina bo posajeno drevo

20.04.2017
Priznana blagovna znamka kalifornijskega vina Kenwood Vineyards je začela sodelovanje z National Forest Foundation (NFF).
 
 
Kalifornijski vinski pionir Kenwood Vineyards z zadovoljstvom napoveduje svoje uradno partnerstvo s skladom National Forest Foundation (NFF). Za vsako prodano steklenico vina znamke Kenwood Vineyards bo v nacionalnem gozdu (ZDA) posajeno novo drevo.
 
Projekt traja od 1. marca - 30. aprila 2017. "Blagovna znamka Kenwood Vineyards ima za seboj precej dolgo zgodovino podpiranja in ohranjanja zgodovinskega "Jack London Historic" parka v našem domačem kraju Sonoma v Kaliforniji." je dejal Jo Adamo, podpredsednik marketinga, Pernod Ricard ZDA.
 
"Naše partnerstvo z National Forest Foundation še dodatno krepi našo podporo in našo zavezanost k novim odkritjem, avanturam in ljubezni do zemlje," dodaja Adamo.
 
 
"Pri NFF smo navdušeni, da lahko v dobrobit nacionalnih gozdov sodelujemo z blagovno znamko Kenwood Vineyards, saj ti razumejo povezavo med zdravo naravo in ​​kakovostjo našega življenja ter čutijo in podpirajo ljubezen, ki jo gojijo ljudje do svojih javnih zemljišč." pa je dodal Bill Possiel, predsednik, National Forest Foundation.
 
S pomočjo partnerstva z NFF se je Kenwood Vineyards zavezal k trajni podpori njihovim skupnostim. Vinarji se trudijo zmanjševati količine odpadkov, zaznati je možno tudi manjšo porabo energije ter vode.
 
Vsi vinogradi blagovne znamke Kenwood Vineyards imajo certifikat "Sonoma County Sustainable", na katerega so ponosni, ker s tem veliko pripomorejo k poslanstvu in želji, da bi imeli do leta 2019 vsi vinogradi v pokrajini Sonoma trajni certifikat "Sonoma County Sustainable". 
 
Več o pobudi si lahko ogledate v videoposnetku.




Nazaj
 


 
 
 
back to top