IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |   ||
   

ZDA: Za vsako prodano steklenico vina bo posajeno drevo

20.04.2017
Priznana blagovna znamka kalifornijskega vina Kenwood Vineyards je začela sodelovanje z National Forest Foundation (NFF).
 
 
Kalifornijski vinski pionir Kenwood Vineyards z zadovoljstvom napoveduje svoje uradno partnerstvo s skladom National Forest Foundation (NFF). Za vsako prodano steklenico vina znamke Kenwood Vineyards bo v nacionalnem gozdu (ZDA) posajeno novo drevo.
 
Projekt traja od 1. marca - 30. aprila 2017. "Blagovna znamka Kenwood Vineyards ima za seboj precej dolgo zgodovino podpiranja in ohranjanja zgodovinskega "Jack London Historic" parka v našem domačem kraju Sonoma v Kaliforniji." je dejal Jo Adamo, podpredsednik marketinga, Pernod Ricard ZDA.
 
"Naše partnerstvo z National Forest Foundation še dodatno krepi našo podporo in našo zavezanost k novim odkritjem, avanturam in ljubezni do zemlje," dodaja Adamo.
 
 
"Pri NFF smo navdušeni, da lahko v dobrobit nacionalnih gozdov sodelujemo z blagovno znamko Kenwood Vineyards, saj ti razumejo povezavo med zdravo naravo in ​​kakovostjo našega življenja ter čutijo in podpirajo ljubezen, ki jo gojijo ljudje do svojih javnih zemljišč." pa je dodal Bill Possiel, predsednik, National Forest Foundation.
 
S pomočjo partnerstva z NFF se je Kenwood Vineyards zavezal k trajni podpori njihovim skupnostim. Vinarji se trudijo zmanjševati količine odpadkov, zaznati je možno tudi manjšo porabo energije ter vode.
 
Vsi vinogradi blagovne znamke Kenwood Vineyards imajo certifikat "Sonoma County Sustainable", na katerega so ponosni, ker s tem veliko pripomorejo k poslanstvu in želji, da bi imeli do leta 2019 vsi vinogradi v pokrajini Sonoma trajni certifikat "Sonoma County Sustainable". 
 
Več o pobudi si lahko ogledate v videoposnetku.




Nazaj
 


 
 
 
back to top