IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.06.2017 || Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  Jutri Tušev tek barv v Ljubljani  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

ZDA: Za vsako prodano steklenico vina bo posajeno drevo

20.04.2017
Priznana blagovna znamka kalifornijskega vina Kenwood Vineyards je začela sodelovanje z National Forest Foundation (NFF).
 
 
Kalifornijski vinski pionir Kenwood Vineyards z zadovoljstvom napoveduje svoje uradno partnerstvo s skladom National Forest Foundation (NFF). Za vsako prodano steklenico vina znamke Kenwood Vineyards bo v nacionalnem gozdu (ZDA) posajeno novo drevo.
 
Projekt traja od 1. marca - 30. aprila 2017. "Blagovna znamka Kenwood Vineyards ima za seboj precej dolgo zgodovino podpiranja in ohranjanja zgodovinskega "Jack London Historic" parka v našem domačem kraju Sonoma v Kaliforniji." je dejal Jo Adamo, podpredsednik marketinga, Pernod Ricard ZDA.
 
"Naše partnerstvo z National Forest Foundation še dodatno krepi našo podporo in našo zavezanost k novim odkritjem, avanturam in ljubezni do zemlje," dodaja Adamo.
 
 
"Pri NFF smo navdušeni, da lahko v dobrobit nacionalnih gozdov sodelujemo z blagovno znamko Kenwood Vineyards, saj ti razumejo povezavo med zdravo naravo in ​​kakovostjo našega življenja ter čutijo in podpirajo ljubezen, ki jo gojijo ljudje do svojih javnih zemljišč." pa je dodal Bill Possiel, predsednik, National Forest Foundation.
 
S pomočjo partnerstva z NFF se je Kenwood Vineyards zavezal k trajni podpori njihovim skupnostim. Vinarji se trudijo zmanjševati količine odpadkov, zaznati je možno tudi manjšo porabo energije ter vode.
 
Vsi vinogradi blagovne znamke Kenwood Vineyards imajo certifikat "Sonoma County Sustainable", na katerega so ponosni, ker s tem veliko pripomorejo k poslanstvu in želji, da bi imeli do leta 2019 vsi vinogradi v pokrajini Sonoma trajni certifikat "Sonoma County Sustainable". 
 
Več o pobudi si lahko ogledate v videoposnetku.




Nazaj
 


 
 
 
back to top