IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.05.2017 || Dizel in 95-oktanski bencin (malce) cenejša  |  Zaključena konferenca revije InStore: "Marketing Summit Belgrade 2017" (VIDEO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS jutri v Novi Gorici  |  V Tolminu na ogled razstava "Tržnica je trebuh mesta"  |  Manjše zanimanje za čokolado znižuje ceno kakava  |  Pri Hoferju skrajšali osnovne plačilne roke  |  Spoznajte 22 lokalnih živilskih inovacij  |  Lidl zagnal spletno trgovino na Kitajskem  |  Prodajajo Todorićevo premoženje, Lavrov in Stier v Moskvi tudi o Agrokorju  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |  Klet "Puklavec Family Wines" s prestižno nagrado  |  Aldijev viski med najboljšimi  |  Ljubljanske mlekarne odslej, d. o. o.  |  MK group prevzel 30,5 odstotkov letališča Portorož  |   ||
   

ZDA: Za vsako prodano steklenico vina bo posajeno drevo

20.04.2017
Priznana blagovna znamka kalifornijskega vina Kenwood Vineyards je začela sodelovanje z National Forest Foundation (NFF).
 
 
Kalifornijski vinski pionir Kenwood Vineyards z zadovoljstvom napoveduje svoje uradno partnerstvo s skladom National Forest Foundation (NFF). Za vsako prodano steklenico vina znamke Kenwood Vineyards bo v nacionalnem gozdu (ZDA) posajeno novo drevo.
 
Projekt traja od 1. marca - 30. aprila 2017. "Blagovna znamka Kenwood Vineyards ima za seboj precej dolgo zgodovino podpiranja in ohranjanja zgodovinskega "Jack London Historic" parka v našem domačem kraju Sonoma v Kaliforniji." je dejal Jo Adamo, podpredsednik marketinga, Pernod Ricard ZDA.
 
"Naše partnerstvo z National Forest Foundation še dodatno krepi našo podporo in našo zavezanost k novim odkritjem, avanturam in ljubezni do zemlje," dodaja Adamo.
 
 
"Pri NFF smo navdušeni, da lahko v dobrobit nacionalnih gozdov sodelujemo z blagovno znamko Kenwood Vineyards, saj ti razumejo povezavo med zdravo naravo in ​​kakovostjo našega življenja ter čutijo in podpirajo ljubezen, ki jo gojijo ljudje do svojih javnih zemljišč." pa je dodal Bill Possiel, predsednik, National Forest Foundation.
 
S pomočjo partnerstva z NFF se je Kenwood Vineyards zavezal k trajni podpori njihovim skupnostim. Vinarji se trudijo zmanjševati količine odpadkov, zaznati je možno tudi manjšo porabo energije ter vode.
 
Vsi vinogradi blagovne znamke Kenwood Vineyards imajo certifikat "Sonoma County Sustainable", na katerega so ponosni, ker s tem veliko pripomorejo k poslanstvu in želji, da bi imeli do leta 2019 vsi vinogradi v pokrajini Sonoma trajni certifikat "Sonoma County Sustainable". 
 
Več o pobudi si lahko ogledate v videoposnetku.




Nazaj
 


 
 
 
back to top