IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Colruyt ne uvaja nočnih izmen - sindikat je bil proti  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Kitajska odkupila pol milijona ton ameriške soje  |  V Kopru in Novi Gorici kmalu novi poslovalnici Lidla  |  Po potrošnji in BDP (na prebivalca) pod povprečjem EU  |  Protimonopolni urad prestavil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |   ||
   

Slovenija: Za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov

15.12.2017
Na današnji 31. seji so člani sveta MKGP obravnavali poročilo o učinkovitosti kampanje Naša super hrana ter doseganju zastavljenih ciljev kampanje, ki se je začela pred enim letom.
 
Prvi rezultati so spodbudni glede učinkovitosti kampanje, saj kažejo visoko percepcijo in razumevanje pomena nove označbe kakovosti Izbrana kakovost Slovenija med potrošniki, ter pozitiven trend percepcije, da je slovenska hrana kakovostna in zaupanja vredna. Seznanil se je z načrti izvajanja kampanje v letu 2018 ter s stanjem evidenc zavezancev za plačilo prispevka v ostalih šestih sektorjih, ki lahko vstopijo v promocijo.

Člani sveta so se na tokratni 31. seji seznanili s poročilom o učinkovitosti komunikacijskih kanalov in sporočil 3-letne promocijske kampanje, ki jo izvaja agencija Futura pod skupnim sloganom "Naša super hrana". Predstavljeno je bilo tudi poročilo o doseganju zastavljenih ciljev promocijske kampanje. Rezultati kažejo, da se je percepcija označbe 

Izbrana kakovost  Slovenija med potrošnik dvignila na visoko raven, prav tako vsi parametri kažejo, da se je krepi prepričanje, da je slovenska hrana kakovostna in zaupanja vredna. 
 
Svet je nadalje razpravljal o časovnem in finančnem okviru promocijske kampanje za leto 2018, ki zajema promocijo sheme izbrana kakovost ter promocijo mleka in mesa označenega s shemo izbrana kakovost Slovenija in se dogovoril za časovni okvir aktivnosti. Kampanjo po Zakonu o promociji financirajo sektor mleka in govejega ter perutninskega mesa s prispevki ter delno MKGP iz proračuna RS. Prispevki se zbirajo od decembra 2016. 
 
Svet se je nadalje seznanil s stanjem evidenc zavezancev za plačilo prispevkov za promocijo za ostalih šest od osmih sektorjev, ki po zakonu lahko zbirajo prispevke in se aktivno vključijo v promocijo. Ugotovil je, da bo nekatere evidence potrebno uskladiti in jih prilagoditi potrebam izvajanja Zakona o promociji.
 
Svet je potrdil novo sestavo in razmerja institucij, ki imenujejo svoje člane v sektorski odbor za žita. 
 
Odkar se izvaja promocija v sektorju mleka in mesa, svet opaža, da se je povečalo zanimanje tudi v ostalih sektorjih za vstop v promocijo. Svet se je seznanil, da je sektor sadja uskladil in oddal specifikacijo za shemo izbrana kakovost za sadje v potrditev na Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, kar je eden od pomembnih korakov do vstopa sektorja v promocijo.
 
Svet za promocijo v okviru Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sestavljajo: mag. Anita Jakuš, predstavnica Zadružne zveze Slovenije, predsednica sveta, dr. Tatjana Zagorc, (GZS - ZKŽP), Robert Serec, (GZS - ZKŽP), Aleša Kandus, predstavnica Gospodarske zbornice Slovenije, Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij (GZS - ZKŽP), Danilo Potokar, predstavnik Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (KGZS), Anton Jagodic, (KGZS), Janja Kokolj Prošek, (MKGP) in Adrijana Bezeljak, (MKGP).

Nazaj
 


 
 
 
back to top