IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Slovenija: Za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov

15.12.2017
Na današnji 31. seji so člani sveta MKGP obravnavali poročilo o učinkovitosti kampanje Naša super hrana ter doseganju zastavljenih ciljev kampanje, ki se je začela pred enim letom.
 
Prvi rezultati so spodbudni glede učinkovitosti kampanje, saj kažejo visoko percepcijo in razumevanje pomena nove označbe kakovosti Izbrana kakovost Slovenija med potrošniki, ter pozitiven trend percepcije, da je slovenska hrana kakovostna in zaupanja vredna. Seznanil se je z načrti izvajanja kampanje v letu 2018 ter s stanjem evidenc zavezancev za plačilo prispevka v ostalih šestih sektorjih, ki lahko vstopijo v promocijo.

Člani sveta so se na tokratni 31. seji seznanili s poročilom o učinkovitosti komunikacijskih kanalov in sporočil 3-letne promocijske kampanje, ki jo izvaja agencija Futura pod skupnim sloganom "Naša super hrana". Predstavljeno je bilo tudi poročilo o doseganju zastavljenih ciljev promocijske kampanje. Rezultati kažejo, da se je percepcija označbe 

Izbrana kakovost  Slovenija med potrošnik dvignila na visoko raven, prav tako vsi parametri kažejo, da se je krepi prepričanje, da je slovenska hrana kakovostna in zaupanja vredna. 
 
Svet je nadalje razpravljal o časovnem in finančnem okviru promocijske kampanje za leto 2018, ki zajema promocijo sheme izbrana kakovost ter promocijo mleka in mesa označenega s shemo izbrana kakovost Slovenija in se dogovoril za časovni okvir aktivnosti. Kampanjo po Zakonu o promociji financirajo sektor mleka in govejega ter perutninskega mesa s prispevki ter delno MKGP iz proračuna RS. Prispevki se zbirajo od decembra 2016. 
 
Svet se je nadalje seznanil s stanjem evidenc zavezancev za plačilo prispevkov za promocijo za ostalih šest od osmih sektorjev, ki po zakonu lahko zbirajo prispevke in se aktivno vključijo v promocijo. Ugotovil je, da bo nekatere evidence potrebno uskladiti in jih prilagoditi potrebam izvajanja Zakona o promociji.
 
Svet je potrdil novo sestavo in razmerja institucij, ki imenujejo svoje člane v sektorski odbor za žita. 
 
Odkar se izvaja promocija v sektorju mleka in mesa, svet opaža, da se je povečalo zanimanje tudi v ostalih sektorjih za vstop v promocijo. Svet se je seznanil, da je sektor sadja uskladil in oddal specifikacijo za shemo izbrana kakovost za sadje v potrditev na Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, kar je eden od pomembnih korakov do vstopa sektorja v promocijo.
 
Svet za promocijo v okviru Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sestavljajo: mag. Anita Jakuš, predstavnica Zadružne zveze Slovenije, predsednica sveta, dr. Tatjana Zagorc, (GZS - ZKŽP), Robert Serec, (GZS - ZKŽP), Aleša Kandus, predstavnica Gospodarske zbornice Slovenije, Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij (GZS - ZKŽP), Danilo Potokar, predstavnik Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (KGZS), Anton Jagodic, (KGZS), Janja Kokolj Prošek, (MKGP) in Adrijana Bezeljak, (MKGP).

Nazaj
 


 
 
 
back to top