IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Torek, 19.02.2019 | || | || |
Slovenija: Za Zlati boben tekmuje skoraj 1200 idej iz 28 držav11.10.2018
Jubilejni mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki bo med 17. in 19. oktobrom potekal v Portorožu, je prejel kreativna dela iz 28 držav, ki se bodo potegovala za najprestižnejše nagrade. Finalisti bodo znani v sredo, 17. oktobra, zmagovalci pa bodo razglašeni v petek, 19. oktobra, na slavnostni zaključni prireditvi, ki se bo pričela ob 20.30.
![]() 25. Zlati
boben je v tekmovalnem programu predstavil številne novosti. "Tako korenita
sprememba je bila drzna, a so agencije sprejele izziv in prijavile celo več del,
kot smo jih pričakovali. V tem poslu gre še kako za posel, a ne za business
as usual,” je pojasnil Stojan Pelko, podpredsednik tekme Zlatega bobna, ki je s Tekmovalnim svetom Zlatega bobna poskrbel
za prenovljeno tekmo.
Dela je prijavilo
196 različnih agencij, ki se bodo potegovale za nagrado Zlata vrtnica, 28 različnih
agencijskih mrež se bo potegovalo za nagrado Zlata mreža, 103 neodvisne
agencije pa za Golden Dragon Award.
Največ prijavljenih del v tekmovalni sekciji KAJ imajo skupine F Reach
(13,25%), H Craft (12,45%) in A Film (8,94%). V tekmovalni sekciji ZAKAJ je
vodilna skupina Z Social good (9,54%), sledita ji V (6,43% )in S Activation
(5,93%).
Mladi
kreativci so na tekmovanje za Mlade Bobnarje prijavili 172 posterjev. Vsebinsko
se letos osredotočajo na krepitev blagovne znamke Piran – Tartinijevo mesto.
Mojca Briščik, predsednica festivala Zlati
boben,
pojasnjuje: "Z rezultatom smo izredno
zadovoljni, saj beležimo vidno rast v tekmi Mladih bobnarjev, prijave del za
redno pa so ostale na lanskoletni ravni, ne glede na gospodarske težave, s
katerimi se sooča turški trg, ki je bil na festivalu vedno močno prisoten.
Povrh vsega pa se letos za prestižne nagrade poteguje več mrež in držav.”
Letošnja prijavljena dela bosta ocenjevali dve žiriji, sestavljeni iz 22
vrhunskih mednarodno priznanih strokovnjakov iz kreativne industrije. Dushan
Drakalski, izvršni kreativni direktor za
Evropo pri Ray Productions na Češkem, je predsednik sekcije KAJ, Adrian Botan, globalni izvršni kreativni direktor, McCann Worldgroup, in predsednik
evropskega sveta za kreativno vodstvo, pa predsednik žirije ZAKAJ. Vsa dela, ki so jih prijavili mladi bobnarji, bo ocenjevala žirija pod vodstvom predsednice Josefine Richards, kreativne direktorice
agencije INGO Stockholm. Nazaj
|
|
|