IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.01.2021 || Počivalšek v Dubaju o krepitvi vezi in sodelovanju Slovenije na Expu  |  V Wuhanu pričakujejo, da bodo turistična znamenitost  |  Izredne razmere do 14. februarja, protestno odprtje restavracij  |  Coop je v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  Dogovor o podaljšanju ukrepov do 14. februarja  |  Zaprtje javnega življenja v veljavi vsaj do 3. februarja  |  Prva letošnja dobave hrane se je pričela  |  Odprt nov Gomex v Banatskem Karlovcu  |  Auchan predstavil lastno blagovno znamko kozmetike  |  Odprli novo trgovino BIPA v Zaboku  |  Skupina Fortenova izstopa iz združenja HUP  |  Pobuda "Zajedno" za promocijo domačih izdelkov v dm-u  |  Še devet tednov do nove Odprte kuhne  |  Rotary klub Ljubljana z dobrodelno (Miklavževo) akcijo  |  TZS izpostavila nujne ukrepe pomoči države  |  Protikoronski ukrepi (najmanj) do 7. februarja  |   V Berlinu 13.konferenca ministric in ministrov za kmetijstvo  |  Jutri razglašena visoka stopnja ogroženosti zaradi afriške prašičje kuge  |  Združenje slovenskih pivovarn poziva k nujni pomoči in oprostitvi trošarin na alkohol  |  V boju proti koronavirusu prvič uvajajo policijsko uro  |   ||
   

Slovenija: ZPS:"Pri nakupih prek spleta velja upoštevati zlato pravilo"

13.01.2021
Zlato pravilo je: če je nekaj predobro, da bi bilo res, potem verjetno ni res. Potrošniki naj bodo torej pozorni, če se na spletni strani oglašujejo izjemni popusti.

Ob občutni rasti spletnega nakupovanja v koronski krizi, ki je povsem razumljiva, saj je nakup prek spleta pogosto edina možnost, so pri ZPS (Zvezi potrošnikov Slovenije) pripravili nekaj nasvetov za potrošnike, da bi bil nakup kar se da brezskrben.

Pri spletnem nakupovanju je pasti veliko, zato naj kupec pred vsakim nakupom čim bolj natančno preveri prodajalca, ki upravlja spletno stran. Lažne spletne strani, ki nikoli ne pošljejo kupljenih izdelkov, so namreč ena najpogostejših vrst prevar pri spletnih nakupih.

Pogoste so tudi prodaja ponarejenih izdelkov, kraja podatkov o kreditni kartici ter napačni in zavajajoči opisi dejanskih lastnosti izdelkov ali storitev.

Nazaj
 


 
 
 
back to top