IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.10.2017 || Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  RAZISKAVA IRI: "Supermarketi z manj promocijami"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  24. Zlati boben odprl vrata (tokrat) v Ljubljani  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Koprivnikar: "Smo najhitreje rastoča digitalna družba v EU"  |  ZANIMIVOST: Lidl predstavil proseko za manjši glavobol  |  Politika rešuje Mercator iz (smrtnega) Agrokorjevega objema  |   EU za kmete in proti trgovskim verigam  |  V Neltu najavili investicije v višini 15-tih milijonov evrov  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  Prodaja živil prek spleta se (vendarle) veča  |  Romina Ivančić – nova direktorica kadrovanja v Heinekenu Hrvaška  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Raziskava Nielsen: "Raziskovanje trga z živili kaže rast"  |  Prazniki tudi za trgovke in trgovce v Mercatorju  |  Raziskava Mastercarda:"V New Yorku obrok 1,2, v Južnem Sudanu 321 dolarjev  |  Čez mesec dni spet okušanje Tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Kar 46.000 otrok pod pragom tveganja revščine  |   ||
   

Slovenija: ZMTS s starim vodstvom in novimi (revolucionarnimi) idejami

21.04.2017
ZMTS (Združenje malih trgovcev Slovenije) deluje v okviru Podjetniško trgovske zbornice pri GZS, letos praznuje deseto obletnico delovanja, 20.aprila pa so na rednem letnem občnem zboru izvedli tudi volitve po katerih so vodenje spet zaupali Jožetu Venclju iz trebanjskega podjetja Ist in direktorju primorskega trgovskega podjetja Fama Vipava  Aleksandru Lemutu.  
 
Mali trgovci nameravajo postaviti sistem novih podeželskih trgovin. pod imenom: "Hiša domačih okusov", Lemut pa je za Primorske Novice povedal: "Osnovno načelo sodelovanja je, da morajo vsi člani dobiti poštene prodajne pogoje. To pomeni, da kupimo po evro in prodamo po evro in pol. Provizija je pet- in ne 25-odstotna.
 
Ob oceni, da se zadnji dve leti število podeželskih marketov povečuje in da predstavljajo preživeli mali trgovci skupaj s prodajalnami kmetijskih zadrug in živilskih proizvajalcev na podeželju do devetodstotni tržni delež, so si v združenju zastavili nov izziv.
 
"S kmetijskim ministrom in z vodstvom Zadružne zveze Slovenije se pogovarjamo o novi obliki sodelovanja na podeželju. To ne bi bila več klasična trgovina, ampak Hiša domačih okusov. V njej bi poleg osnovne oskrbe ponujali izdelke lokalnih proizvajalcev in tako povečali učinek našega dela,” pravi Lemut.
 
Veriga trenutno vključuje približno 60 članov, ob dejstvu, da je v Sloveniji 508 malih prehrambnih trgovcev, pa v Verigi načrtujejo, da se bo do konca letošnjega leta njihovo članstvo povečalo na več kot 100 članov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top