IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 02.12.2020 || Sedež Unileverja po 91 letih (le še) v Londonu  |  Za pomoč 515 prašičerejcem skoraj 680.000 evrov  |  Finančni ministri podprli razširitev pravil o davčni preglednosti Amazona  |  V Mariboru prva kartična podzemna zbiralnica odpadkov  |  Kraft Heinz bo po Evropi dostavljal pripravljene obroke  |  Sindikati: "Nedelja načeloma dan za počitek, izjeme s 50 % dodatkom na osnovno plačo"  |  Sir s kmetije Miljanić kmalu na trgu EU  |  Belamionix odprl trgovinski center na mejnem prehodu Šamac  |  Po 35-letih amsterdamskega PLMA sejma v "živo" prvič na spletu (od danes do petka)  |  InStore & NIN jutri in v četrtek organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  V Evropi (tudi Sloveniji) strupen sezam iz Indije  |  Lidl bo 10. decembra odprl trgovini v Novi Pazovi in Beogradu   |  V četrtek odpirajo nov Univerexport v Beogradu  |  Italija s postopkom za razglasitev izključno gospodarske cone v Jadranu  |  Unilever prehaja na štiridnevni delovnik  |  Rewe lansiral oznako za cenejše izdelke - “Ja”   |  Müller predstavil lastno energijsko pijačo Typhoon  |  Carrefour & Gruppo VéGé z novim zavezništvom  |  Danes začetek tradicionalnega ribolova cipljev  |  Isteničeva penina Rare vino leta v svojem cenovnem razredu  |   ||
   

Srbija: ZANIMIVOST: Žganje, ki 'boža'

23.11.2020
Шамар (Šamar=Klofuta) je nova blagovna znamka premium žganja na srbskem trgu, ki ga je razvilo podjetje G3 Spirits, vodilno distribucijsko podjetje v regiji.

Шамар je novo žganje na trgu, ki se že na prvi pogled (beri okus) razlikuje od vsega kar smo lahko preizkusili doslej, najbolje je opisano z naslednjimi besedami. "Revolucionarno žganje!" Шамар kombinira dve različni vrsti sadja; slivovici so dodali odtenek "dunje" (kutine) v njihovem tajnem receptu in pri tem je nastalo žganje, ki predstavlja prijetno in edinstveno izkušnjo.Proizvod in znamka predstavljata inovacijo in super premium žganje, ki je pitno, prijazno in kar drsi po grlu ter ga boža, kot so slikovito opisali to žganje proizvajalci. Tak okus ustvarja nove priložosti za  konzumacijo. Take, ki so bile popolnoma netipične za žganje in ki so s Klofuto, možne. Za  dnevno ali nočno različico... Gre za vrhunsko kvaliteto vsake posamezne sestavine, posebna pa je tudi steklenica, ki "kvalificira" Шамар za konzumacijo v vrhunskih barih in nočnih  klubih, rame ob rami z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami. Dodatno poseben piten okus in "gladkost" delata Шамар žganje za idealnega kar zadeva "mešanje" in pripravljanje koktelov, kar je bilo doslej ravno tako nepredstavljivo za katerokoli žganje. Priporočajo, da Шамар konzumirate čistega in ledeno hladnega, a tudi v katerem koli od svojih priljubljenih mešanic ali koktejlov, ker su kombinacije "neomejene."

Nitche:"Ponosni smo na Klofuto"

V več kot 25-letih G3 Spirits podjetje uspešno zastopa in razvija mednarodne blagovne znamke na ozemlju bivše Jugoslavije. V prejšnjih letih smo vedno razmišljali in se trudili, da bi izkoristili ogromne izkušnje in znanje v razvoju blagovnih znamk. Zelo smo ponosni na dejstvo, da smo lansirali tudi prvo lastno blagovno znamko na srbski trg. Шамар ne le da predstavlja pomemben strateški cilj in dosežek v zgodovini našega podjetja ampak predstavlja otelešenje vsega kar  naša organizacija predstavlja: inovacijo, izvrstnost in kvaliteto,”  je dejal Rouven Nitsche, izvršni direktor G3 Spirits.





Nazaj
 


 
 
 
back to top