IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.06.2017 || Skupščina Palome potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Znani rezultati ocenjevanj kakovosti AGRA 2017 (meso, mlečni izdelki, sokovi)  |  Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Po odstopu Nabergoja je Kobal novi predsednik uprave Mlinotesta  |  Sodobno prenovljen Tuš market Kungota ob odprtju postregel z novostmi  |  Aldi začel z dostavo neživilskih izdelkov  |  Mercator zaključil srečanja manjših proizvajalcev in lokalnih zadrug  |  Mercadona zaščitila blagovne znamke na Portugalskem  |  Rekorden delež prodaje lastnih blagovnih znamk v devetih državah  |  Atlantic Grupa si je iz Droge Kolinske izplačala skoraj 15 milijonov evrov dividend  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners kupil Merkur   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |   ||
   

ZDA: ZANIMIVOST: Starbucksova novost – kava iz sodov za viski

20.03.2017

Novo zmes, poimenovano Starbucks Reserve Whiskey Barrel Aged Sulawesi, bodo lahko kmalu preizkušali v Seattlu, narejena pa je iz 180 kg zelenih (nepraženih) zrn kave, ki je bila v starem sodu iz ameriškega hrasta, namenjenega hrambi  viskija.


Sodi so ročno izdelani  in tako je vsako zrno kave priško v dotik z hrastovino. Pri procesu praženja kave ves alkohol izpari, a pravijo, da zrnje vseeno zadrži okus in vonj po viskiju.
 
 

"Raziskovanje potenciala kave in združevanje netradicionalnih izkušenj in tehnik je nekaj s čimer vsakodnevno eksperimentiramo," je dejal  Duane Thompson iz Starbucksove R&D ekipe.

Con Crema je en od dveh napitkov iz kave, ki je bil v takem sodu,  drugi je Cold Brew, kava, ki je pripravljena s hladno vodo.

Starbucks ni edina blagovna znamka, ki kombinira alkohol in kofein, saj je januarja Jack Daniel`s  predstavil viski obogačen s kavo Arabica.


Nazaj
 


 
 
 
back to top