IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 04.04.2020 || Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |  Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  Amazon se je povezal s taksi službo Lyft  |  Srbija lani največja svetovna izvoznica višenj  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Vsakih 10 mark za domače izdelke pomeni 35 milijonov KM prihodkov mesečno  |  DZ potrdil paket ukrepov za pomoč ob epidemiji  |  Obvezno označevanje porekla osnovnih sestavin na živilih z izpostavljenim poreklom  |  Konzum vzpostavil povezavo z 200 novimi manjšimi pridelovalci  |  Družba BTC podarila 100.000 zaščitnih mask  |  Novost iz Žitovih pekarn - pakirani top kruhi  |  Pivčeva na poskusni pridelavi zelenjave v Ocean Orchids  |  V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |   ||
   

Italija: ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle

06.12.2019
Vodja italijanske desničarske stranke Liga Matteo Salvini je naznanil svoj bojkot čokoladno-lešnikovega namaza Nutella, ker ta ni v celoti narejen iz italijanskih sestavin.
 
 
 
 
"Zamenjal sem, ker sem ugotovil, da so v njej turški lešniki, jaz pa raje pomagam proizvajalcem, ki uporabljajo italijanske sestavine," je politik dejal v četrtek zvečer na zborovanju v Ravenni. 46-letni Salvini na družbenih omrežjih pogosto predstavlja svoje prehranske navade, priljubljeni namaz pa je bil doslej pogosto na fotografijah hrane, ki jih populistični politik objavlja na Twitterju in Facebooku.
 
A njegova stranka Liga, ki z 32-odstotno podporo trenutno vodi v javnomnenjskih anketah, se predstavlja s sloganom Najprej Italijani. Proizvajalec Nutelle Ferrero, ki se sklicuje na italijanske medije, odkupi največ lešnikov na svetu, proizvodnja lešnikov v Italiji pa njegovim potrebam ne zadosti.
 
Podobno je tudi z italijanskimi proizvajalci testenin, ki uvažajo pšenico, ker je Italija ne proizvede dovolj. Turčija je vodilna proizvajalka lešnikov na svetu s 70-odstotnim deležem, Italija je z 20 odstotki na drugem mestu. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top