IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 24.10.2017 || Jutri 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Danes 3. FMCG Summit Zagreb   |  Pojutrišnjem Sarajevo Marketing Summit   |  Aldi predstavil linijo božičnih dobrot z alkoholom  |   KOMENTAR: Ob nedeljah samo še v majhne trgovine?  |  Hedis se vrača  |  Domaćica - temeljni kamen Kraševe pozitivne podobe  |  Dm lani prvič s prihodki nad 10 milijardami evrov  |  Gorivo opolnoči nekoliko cenejše  |  Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem, ki naj bi bil v Švici  |  Stoti Spar v Štepanjskem naselju nared za četrtkovo otvoritev  |   Gomex prispel tudi v Bački Gračac  |  Podjetje Maister z novo pivovarno v Kamniku  |  Poraba mineralnih gnojil upada  |  Kupci v Continenteju navdušeni nad trgovinskimi znamkami  |  Carrefourju mednarodni nagradi za dve trgovini   |  ZANIMIVOST: Delhaize odprl vrt na strehi svoje trgovine  |  Beenius in iPROM v partnerstvo za oglaševanje na digitalni televiziji  |  4. in 11. novembra že 15. Martinovanje v Ljubljani  |  Kostić kupuje Mercator-S?  |   ||
   

Nemčija: ZANIMIVOST: Lidl in Heidi Klum predstavila novo linijo tekstila (VIDEO)

10.08.2017
Tema prve skupne linije tekstila Heidi Klum in Lidla je "Heidi & The City". Kolekcija bo svetovni javnosti premierno predstavljena 7. septembra 2017 na newyorškem tednu mode.
 
Za Heidi Klum in Lidl bo to debitantski nastop na mednarodnem modnem dogodku. Mednarodni začetek prodaje kolekcije "Esmara by Heidi Klum" je načrtovan za 18. september.
 
Od 7. septembra ne bo več skrivnost, kaj sta Heidi Klum in Lidl pripravila v sklopu kampanje #LETSWOW, ki je bila v začetku avgusta lansirana v 28 državah. V New Yorku bo namreč premierno predstavljena njuna prva skupna kolekcija. Prav ob začetku newyorškega tedna mode bodo na mednarodnem dogodku prvič na ogled vsi kosi kolekcije. 
 
"Ljudje doslej niso povezovali Lidla z modo. Heidi Klum nam bo kot kreativni vir navdiha in uspešna oblikovalka pomagala, da bomo to spremenili. Kampanja #LETSWOW pooseblja veselje do mode in bo poskrbela za presenečenje – tako kot Lidl v svetu mode," je povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija.  
 
Metropola, v kateri se rojevajo in živijo trendi, je pri tem več kot le prizorišče dogodka. Nemška modna ikona je namreč navdih za kolekcijo "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" našla v svojem najljubšem mestu. 
 
Rezultat je vsekakor vreden pozornosti. Kolekcija odraža vrvež New Yorka in vsestranskost, ki jo pooseblja Heidi Klum, ter ponuja urbani videz z "vau učinkom": vključuje suknjiče z leopardjim vzorcem, lahkotne majice, "bomber" jakne, super oprijete kavbojke, elegantno čipko, rokersko usnje, sijoče modro in toplo konjakovo barvo.
 
Vsak kos prepriča z visoko kakovostjo in za Lidl značilnim cenovnim razponom, ki znaša od 7 do okoli 40 evrov. Izjema je jakna v motorističnem slogu, izdelana iz pravega usnja, za katero bo treba odšteti okoli 60 evrov.
 
"Želela sem oblikovati modna oblačila z "vau učinkom", ki jih je mogoče preprosto kombinirati in v katerih je vsaka ženska videti odlično – vse to po neprekosljivi ceni," je povedala Heidi Klum.
 
Prodaja se bo v 50 trgovinah Lidla Slovenije začela 18. septembra. Poleg oblačil (v velikostih od 34 do 44) bodo na voljo tudi modni dodatki in čevlji (v velikostih od 36 do 41). Na mednarodni ravni bo kolekcija naprodaj v skupno 28 državah – v več kot 10.000 Lidlovih trgovinah.
 
Instagram: @lidlslovenija

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top