IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.08.2017 || V Murski Soboti kupce navdušila nova Tuš drogerija  |  Karmen Pangos prevzela vodenje Krašcommerca  |  Europark Maribor praznuje 17 let  |  Odprtje nove trgovine KZ Agraria v Kopru  |  FrieslandCampina prodaja kategorijo sadnih sokov  |  Lidlu Slovenija znova priznanja Best Buy Award (2016/2017)  |   Heinekenova reklama, ki da misliti... (VIDEO)  |  Sberbanka pleni Agrokorjevo lastnino   |  Znani prejemniki prestižnih odličij Agre za med  |  Še 10 dni do Agre  |  Nizozemski kmetje in trgovci opozarjajo na veliko škodo zaradi afere z jajci  |  Širitev Spara  |  Todorić pripravlja tožbo proti hrvaški vladi  |  V Bitoli še drugi Žitov market   |  Henkel poroča o odličnih rezultatih v drugem četrtletju  |  Odkupne cene mleka junija nekoliko višje  |  Bingo bi rad prevzel Konzum BiH  |  Škoda po "carinski vojni" nekaj desettisoč evrov   |  Zaradi suše trgatev letos že avgusta  |  Jutri malce višje cene goriv   |   ||
   

Nemčija: ZANIMIVOST: Lidl in Heidi Klum predstavila novo linijo tekstila (VIDEO)

10.08.2017
Tema prve skupne linije tekstila Heidi Klum in Lidla je "Heidi & The City". Kolekcija bo svetovni javnosti premierno predstavljena 7. septembra 2017 na newyorškem tednu mode.
 
Za Heidi Klum in Lidl bo to debitantski nastop na mednarodnem modnem dogodku. Mednarodni začetek prodaje kolekcije "Esmara by Heidi Klum" je načrtovan za 18. september.
 
Od 7. septembra ne bo več skrivnost, kaj sta Heidi Klum in Lidl pripravila v sklopu kampanje #LETSWOW, ki je bila v začetku avgusta lansirana v 28 državah. V New Yorku bo namreč premierno predstavljena njuna prva skupna kolekcija. Prav ob začetku newyorškega tedna mode bodo na mednarodnem dogodku prvič na ogled vsi kosi kolekcije. 
 
"Ljudje doslej niso povezovali Lidla z modo. Heidi Klum nam bo kot kreativni vir navdiha in uspešna oblikovalka pomagala, da bomo to spremenili. Kampanja #LETSWOW pooseblja veselje do mode in bo poskrbela za presenečenje – tako kot Lidl v svetu mode," je povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija.  
 
Metropola, v kateri se rojevajo in živijo trendi, je pri tem več kot le prizorišče dogodka. Nemška modna ikona je namreč navdih za kolekcijo "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" našla v svojem najljubšem mestu. 
 
Rezultat je vsekakor vreden pozornosti. Kolekcija odraža vrvež New Yorka in vsestranskost, ki jo pooseblja Heidi Klum, ter ponuja urbani videz z "vau učinkom": vključuje suknjiče z leopardjim vzorcem, lahkotne majice, "bomber" jakne, super oprijete kavbojke, elegantno čipko, rokersko usnje, sijoče modro in toplo konjakovo barvo.
 
Vsak kos prepriča z visoko kakovostjo in za Lidl značilnim cenovnim razponom, ki znaša od 7 do okoli 40 evrov. Izjema je jakna v motorističnem slogu, izdelana iz pravega usnja, za katero bo treba odšteti okoli 60 evrov.
 
"Želela sem oblikovati modna oblačila z "vau učinkom", ki jih je mogoče preprosto kombinirati in v katerih je vsaka ženska videti odlično – vse to po neprekosljivi ceni," je povedala Heidi Klum.
 
Prodaja se bo v 50 trgovinah Lidla Slovenije začela 18. septembra. Poleg oblačil (v velikostih od 34 do 44) bodo na voljo tudi modni dodatki in čevlji (v velikostih od 36 do 41). Na mednarodni ravni bo kolekcija naprodaj v skupno 28 državah – v več kot 10.000 Lidlovih trgovinah.
 
Instagram: @lidlslovenija

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top