IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |   ||
   

Nemčija: ZANIMIVOST: Lidl in Heidi Klum predstavila novo linijo tekstila (VIDEO)

10.08.2017
Tema prve skupne linije tekstila Heidi Klum in Lidla je "Heidi & The City". Kolekcija bo svetovni javnosti premierno predstavljena 7. septembra 2017 na newyorškem tednu mode.
 
Za Heidi Klum in Lidl bo to debitantski nastop na mednarodnem modnem dogodku. Mednarodni začetek prodaje kolekcije "Esmara by Heidi Klum" je načrtovan za 18. september.
 
Od 7. septembra ne bo več skrivnost, kaj sta Heidi Klum in Lidl pripravila v sklopu kampanje #LETSWOW, ki je bila v začetku avgusta lansirana v 28 državah. V New Yorku bo namreč premierno predstavljena njuna prva skupna kolekcija. Prav ob začetku newyorškega tedna mode bodo na mednarodnem dogodku prvič na ogled vsi kosi kolekcije. 
 
"Ljudje doslej niso povezovali Lidla z modo. Heidi Klum nam bo kot kreativni vir navdiha in uspešna oblikovalka pomagala, da bomo to spremenili. Kampanja #LETSWOW pooseblja veselje do mode in bo poskrbela za presenečenje – tako kot Lidl v svetu mode," je povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija.  
 
Metropola, v kateri se rojevajo in živijo trendi, je pri tem več kot le prizorišče dogodka. Nemška modna ikona je namreč navdih za kolekcijo "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" našla v svojem najljubšem mestu. 
 
Rezultat je vsekakor vreden pozornosti. Kolekcija odraža vrvež New Yorka in vsestranskost, ki jo pooseblja Heidi Klum, ter ponuja urbani videz z "vau učinkom": vključuje suknjiče z leopardjim vzorcem, lahkotne majice, "bomber" jakne, super oprijete kavbojke, elegantno čipko, rokersko usnje, sijoče modro in toplo konjakovo barvo.
 
Vsak kos prepriča z visoko kakovostjo in za Lidl značilnim cenovnim razponom, ki znaša od 7 do okoli 40 evrov. Izjema je jakna v motorističnem slogu, izdelana iz pravega usnja, za katero bo treba odšteti okoli 60 evrov.
 
"Želela sem oblikovati modna oblačila z "vau učinkom", ki jih je mogoče preprosto kombinirati in v katerih je vsaka ženska videti odlično – vse to po neprekosljivi ceni," je povedala Heidi Klum.
 
Prodaja se bo v 50 trgovinah Lidla Slovenije začela 18. septembra. Poleg oblačil (v velikostih od 34 do 44) bodo na voljo tudi modni dodatki in čevlji (v velikostih od 36 do 41). Na mednarodni ravni bo kolekcija naprodaj v skupno 28 državah – v več kot 10.000 Lidlovih trgovinah.
 
Instagram: @lidlslovenija

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top