IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 29.01.2020 || S februarjem dražje cigarete, kadilcev pa nič manj  |  Podgoršek v Celju na prvem regijskem srečanju zadružnikov  |  "Park Wine Stars" v Novi Gorici v petek  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |  Na celjskem sejmišču se je začel sejem Agritech  |  Vrata odprla sejem Alpe Adria ter Sejmi okusov  |  Philips bo prodal oddelek gospodinjskih aparatov  |  Walmart v 500 trgovinah dvignil minimalno plačo za začetnike  |  Rewe predstavlja inovacijo za daljši rok trajanja živil  |  WWF objavil lestvico trajnostne porabe palmovega olja - na prvem mestu Ferrero  |  Roto dinamic prevzema HoReCa prodajni program skupine Fortenova  |  Kmalu ob nedeljah zaprte trgovine tudi v S. Makedoniji in Srbiji?  |   Vrisk je odstopil kot nadzornik DBS  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Umrla na tekmovanju v goltanju peciva  |  O govedoreji v novem programskem obdobju  |  Nestlé prevzel proizvajalca zdravil Zenpep  |  Prodaja lastnih blagovnih znamk narasla na 10,8 milijarde evrov  |  Trgovec 7-Eleven ima po svetu že več kot 70.000 prodajaln  |  Spar in KZS še tesneje z roko v roki  |   ||
   

ZDA: ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona

15.07.2019
Pop ikona Stefani Joanne Angelina Germanotta, bolje znana pod umetniškim imenom Lady Gaga, bo v kratkem zagnala svojo blagovno znamko ličil, imenovano Haus Laboratories, ki jih bo ekskluzivno ponujal le spletni velikan Amazon.
 
 
 
Od septembra dalje bodo izdelki znamke na voljo v devetih državah, ekskluzivno sodelovanje Amazona pa nakazuje, da želi ameriški e-trgovec izboljšati položaj, ali pa postopoma celo prevzeti primat v kategoriji kozmetike in ličil.
 
Naj spomnimo, da je eden izmed desetih najmočnejših trgovcev na svetu letos predstavil že svojo lastno blagovno znamko ličil pod imenom Belei. Lady Gaga seveda ni prva umetnica, ki je predstavila svojo linijo kozmetike, pred tem so se za takšen korak odločile pevka Rihanna in igralka Drew Barrymore.
 
Tu pridobita obe strani, tako pevka, kot Amazon, ki si s tem med širšo populacijo še utrjuje status elitnega trgovca. Očitno so v Lady Gaga našli svoj zaščitni znak za kozmetiko in ličila.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top