IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Turčija: Yildiz razmišlja o prodaji poslovanja Godive na Japonskem

15.10.2018
Po neuradnih podatkih Yildiz Holding, turski lastnik blagovne znamke čokolad Godiva, razmišlja o prodaji svojega poslovanja na Japonskem.
 
 
Spletna stran ESM Magazine poroča, da naj bi prodaja poslovanja na Japonskem lahko navrgla do 1,5 milijarde dolarjev (1,3 milijarde evrov). Holding Yildiz navaja, da je Japonska eno izmed njihovih najuspešnejših trgov, kjer nenehno beležijo rast.
 
Družinsko podjetje, ki ima v svojem bogatem portfelju tudi vse izdelke pod blagovno znamko Ülker ter piškotov McVitie's, je na začetku letošnjega leta pristalo na refinanciranje 5,5 milijarde dolarjev (4,75 milijarde evrov) dolga.
 
Godiva svojo čokolado prodaja v številnih butičnih trgovinah na več kot 80 svetovnih trgih. Je zelo uspešna konkurenca največjim blagovnim znamkam, na primer švicarskemu Lindtu. Njeno japonsko poslovanje ima letne prihodke v višini 350 milijonov dolarjev (302 milijona evrov).

Nazaj
 


 
 
 
back to top