IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Paviljon Čebelji svet odslej v Muzeju Lojzeta Slaka v Mirni Peči  |  Edeka v projekt ekoloških trgovin  |  Walmart praznuje 25 let delovanja v Kanadi  |  Trgovec Tuš lani z manj prihodki in nižjim dobičkom  |  X5 Retail lani zabeležil 10-odstotni tržni delež  |  Delničarji prižgali zeleno luč za ruski prevzem španske verige DIA  |  "Pivara Tuzla" letos v znamenju naložb  |  Vrednost minimalne potrošniške košarice februarja znašala 639 evrov  |  European Food Summit zaprl vrata   |  Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |   ||
   

Turčija: Yildiz razmišlja o prodaji poslovanja Godive na Japonskem

15.10.2018
Po neuradnih podatkih Yildiz Holding, turski lastnik blagovne znamke čokolad Godiva, razmišlja o prodaji svojega poslovanja na Japonskem.
 
 
Spletna stran ESM Magazine poroča, da naj bi prodaja poslovanja na Japonskem lahko navrgla do 1,5 milijarde dolarjev (1,3 milijarde evrov). Holding Yildiz navaja, da je Japonska eno izmed njihovih najuspešnejših trgov, kjer nenehno beležijo rast.
 
Družinsko podjetje, ki ima v svojem bogatem portfelju tudi vse izdelke pod blagovno znamko Ülker ter piškotov McVitie's, je na začetku letošnjega leta pristalo na refinanciranje 5,5 milijarde dolarjev (4,75 milijarde evrov) dolga.
 
Godiva svojo čokolado prodaja v številnih butičnih trgovinah na več kot 80 svetovnih trgih. Je zelo uspešna konkurenca največjim blagovnim znamkam, na primer švicarskemu Lindtu. Njeno japonsko poslovanje ima letne prihodke v višini 350 milijonov dolarjev (302 milijona evrov).

Nazaj
 


 
 
 
back to top