IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

ZDA: Whole Foods po prevzemu obisk povečal za četrtino

13.09.2017
Veriga supermarketov Whole Foods, ki jo je letos odkupil spletni velikan Amazon, je v zadnjih tednih opazno povečala obisk. Vse odkar je ameriški trgovec začel poslovati pod nadzorstvom spletnega velikana, je obisk večji, razlog za to pa so najprej precej nižje cene in radovednost kupcev, ki želijo videti, kaj se je od prevzema spremenilo. 
 
Ob koncu avgusta je Amazon napovedal, da bo nemudoma znižal cene za določene izdelke v ponudbi Whole Foodsa, za nekatere artikle so ponudili celo 50 odstotkov nižjo ceno. Strategija se jim je takoj obrestovala - raziskovalna hiša Foursquare Labs poroča o 25-odstotnem povečanju kupcev od običajnega povprečja. V nekaterih trgovinah verige se je obisk povečal celo za 35 odstotkov.
 
Močno okrepljen obisk Whole Foodsa je posledica predvsem zelo dobrega marketinškega pristopa, saj je Amazon znižanje cen oglaševal na vsakem koraku, je pa vprašanje, kaj se bo zgodilo potem, ko bodo cene prišle nazaj v ustaljene tirnice. Največja ameriška spletna trgovina je v svojo spletno ponudbo dodala 2000 izdelkov lastne blagovne znamke 365 Everyday. Že v prvem tednu naj bi Amazon prodal za 500.000 ameriških dolarjev omenjenih izdelkov.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top