IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.02.2018 || Lanska suša povzročila za 65,3 milijona evrov škode  |  Dm postavlja novo strategijo  |  "Coop Swiss" podpira organsko  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Waitrose predstavlja linijo Good Health  |  Biedronka z linijo goBIO  |  Rekordni poslovni rezultati za Henkel  |  Slavonski kulen iz CM bo postal kulen z dežele  |  Mastercard: "Kupci pripravljeni na plačevanje z nosljivimi napravami"  |  Natisnjena 62. številka revije InStore že na poti k naslovnikom  |  Zadruge v odkup preostale dobre četrtine Mlekarne Celeia  |  Plenković napovedal položaj Agrokorjevega (namestnika) pooblaščenca za naslednji teden  |  Od srede nova dm prodajalna v Ajdovščini  |  Vinagov kompleks še vedno ni našel kupca  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  V Dublinu včeraj in danes okrogla miza o trgovini v prihodnosti  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  DIA s prodajo v višini desetih milijard evrov  |  Majid Al Futtaim odpira še sto objektov pod franšizo Carrefour  |   ||
   

ZDA: Whole Foods po prevzemu obisk povečal za četrtino

13.09.2017
Veriga supermarketov Whole Foods, ki jo je letos odkupil spletni velikan Amazon, je v zadnjih tednih opazno povečala obisk. Vse odkar je ameriški trgovec začel poslovati pod nadzorstvom spletnega velikana, je obisk večji, razlog za to pa so najprej precej nižje cene in radovednost kupcev, ki želijo videti, kaj se je od prevzema spremenilo. 
 
Ob koncu avgusta je Amazon napovedal, da bo nemudoma znižal cene za določene izdelke v ponudbi Whole Foodsa, za nekatere artikle so ponudili celo 50 odstotkov nižjo ceno. Strategija se jim je takoj obrestovala - raziskovalna hiša Foursquare Labs poroča o 25-odstotnem povečanju kupcev od običajnega povprečja. V nekaterih trgovinah verige se je obisk povečal celo za 35 odstotkov.
 
Močno okrepljen obisk Whole Foodsa je posledica predvsem zelo dobrega marketinškega pristopa, saj je Amazon znižanje cen oglaševal na vsakem koraku, je pa vprašanje, kaj se bo zgodilo potem, ko bodo cene prišle nazaj v ustaljene tirnice. Največja ameriška spletna trgovina je v svojo spletno ponudbo dodala 2000 izdelkov lastne blagovne znamke 365 Everyday. Že v prvem tednu naj bi Amazon prodal za 500.000 ameriških dolarjev omenjenih izdelkov.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top