IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

ZDA: Walmart vložil v kitajskega e-trgovca

24.10.2016
Največji svetovni trgovec Walmart je pred kratkim vložil 50 milijonov dolarjev (46 milijonov evrov) v razvoj kitajskega spletnega trgovca New Dada.
 
Podjetje New Dada se ukvarja z dostavo živil na dom, Walmart pa je v petek potrdil, da s tem krepijo svojo prisotnost na drugem največjem svetovnem trgovinskem trgu, poroča agencija Reuters.
 
Ameriški trgovec je na Kitajskem nekoliko spremenil svojo strategijo, potem ko so na začetku leta prodali svojo lastno spletno platformo Yihaodian, v zameno pa dobili delež pri lokalnem e-prodajnem velikanu JD.com Inc.
 
Njihovi novi partnerji, spletni trgovec New Dada, je združeno podjetje, k isi ga delno lasti JD.com, Walmartu pa bo investicija pomagala nabirati nove stranke, saj bodo pospešili čas dostave.
 
New Dada ima trenutno okoli 25 milijonov registriranih uporabnikov v več kot 300 kitajskih mestih.

Nazaj
 


 
 
 
back to top