IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

Svet: Walmart vlaga milijardo evrov v logistiko na Kitajskem

05.07.2019
Walmart v roku naslednjega desetletja pripravlja močno finančno injekcijo za izboljšanje logističnega omrežja na kitajskem trgu. V to namerava največji svetovni trgovec nameniti 8 milijard juanov. V nam bolj domačih številkah, 1 milijardo evrov.
 
 
 
 
Podjetje bo sredstva porabilo za obnovitev ali pa ustvarjanje več kot desetih novih distribucijskih središč, poroča agencija Reuters. Čas, ob katerem je Walmart to sporočil prek družbenih omrežij, ni nikakršno naključje, saj se je to zgodilo tik po srečanju ameriškega predsednika Donalda Trumpa in njegovega kitajskega "kolega", Xi Jinpinga.
 
Kot vse kaže, se trgovinski spor med obema velikanoma vendarle umirja, novica pa sovpada tudi z najavo, da se s kitajskega trga počasi umika francoski trgovec Carrefour, medtem ko o tem naglas razmišljajo tudi pri nemškem Metroju. Ameriški velikan na Kitajskem skuša postaviti tako imenovane "cloud" trgovine oziroma skladišča za spletna naročila.
 
Te ne delujejo kot običajne prodajalne, temveč le kot centri z zalogami blaga, iz katerih lahko trgovec dobrine dostavi v roku ene ure. Pri tej večkanalni strategiji Walmart tam sodeluje s spletnim trgovcem JD.com, ki si poleg tega lasti 10 % poslovanja Walmarta na Kitajskem.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top