IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Svet: Walmart vlaga milijardo evrov v logistiko na Kitajskem

05.07.2019
Walmart v roku naslednjega desetletja pripravlja močno finančno injekcijo za izboljšanje logističnega omrežja na kitajskem trgu. V to namerava največji svetovni trgovec nameniti 8 milijard juanov. V nam bolj domačih številkah, 1 milijardo evrov.
 
 
 
 
Podjetje bo sredstva porabilo za obnovitev ali pa ustvarjanje več kot desetih novih distribucijskih središč, poroča agencija Reuters. Čas, ob katerem je Walmart to sporočil prek družbenih omrežij, ni nikakršno naključje, saj se je to zgodilo tik po srečanju ameriškega predsednika Donalda Trumpa in njegovega kitajskega "kolega", Xi Jinpinga.
 
Kot vse kaže, se trgovinski spor med obema velikanoma vendarle umirja, novica pa sovpada tudi z najavo, da se s kitajskega trga počasi umika francoski trgovec Carrefour, medtem ko o tem naglas razmišljajo tudi pri nemškem Metroju. Ameriški velikan na Kitajskem skuša postaviti tako imenovane "cloud" trgovine oziroma skladišča za spletna naročila.
 
Te ne delujejo kot običajne prodajalne, temveč le kot centri z zalogami blaga, iz katerih lahko trgovec dobrine dostavi v roku ene ure. Pri tej večkanalni strategiji Walmart tam sodeluje s spletnim trgovcem JD.com, ki si poleg tega lasti 10 % poslovanja Walmarta na Kitajskem.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top