IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

ZDA: Walmart v prvem četrtletju e-prodajo okrepil za tretjino

17.05.2019
Največji svetovni trgovec Walmart Inc je včeraj sporočil, da je v prvem četrtletju poslovnega leta 2019 presegel pričakovanja, a se po drugi strani rast prodaje in naročila prek spleta umirja.
 
 
 
 
Prodaja v trgovinah na območju ZDA, ki so odprte vsaj eno leto, je narasla za 3,4 odstotka, medtem ko so strokovnjaki pričakovali povečanje za 3,1 odstotka. Prilagojen dobiček na posamezen vrednostni papir se je povečal za 1,13 dolarja na delnico.
 
Spletna prodaja še naprej raste in je v zadnjem četrtletju dosegla dvig za kar 37 odstotkov, a je ta rezultat vendarle nekoliko manjši od rasti med zadnjim četrtletjem poslovnega leta 2018 in prvim četrtletjem poslovnega leta 2019 (ta je znašala 43 %).
 
Za celotno poslovno leto Walmart računa na 35-odstotno rast prodaje v e-trgovini. Skupni prihodki so narasli za 1 odstotek na 110,8 milijarde evrov, kar je nekoliko manj od pričakovanj analitikov, na to pa ima vpliv predvsem nihanje menjalnih tečajev in manjša prodaja v tujini.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top