IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 01.05.2017 || Uspešen FMCG Summit v Sarajevu   |  InStore št. 54 je že natisnjen in na spletu  |  Tommy danes odprl supermarket v Viškovu  |  Badel 1862 v prvem kvartalu s šestimi milijoni kun dobička   |  Nestlé jeseni z investicijo v višini 64 milijonov evrov  |   Bakina Tajna na sejmu hrane v Madridu  |  Podravka v prvem trimesečju do 913,2 milijonov kun  |  Heineken z rastjo v Evropi in azijsko-pacifični regiji  |  Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |   ||
   

Svet: Walmart v Kaliforniji najema stotine delavcev

17.03.2017
Ameriški trgovec Walmart oziroma njegov oddelek za spletno prodajo (Walmart.com) je objavil razpis za najem številnih zaposlenih, ki so izurjeni za tehnološko delo, poroča kalifornijski medij Mercury News. 
 
 
 
 
Da bi čim hitreje vpeljali dvodnevno shemo dostavljanja (za pakete s ceno nad 35 dolarjev), bo Walmart najel stotine strokovnjakov za blagovne skupine. "Investirati želimo v ustvarjanje ekip, ki bodo postavile sistem dostavljanja v manj kot dveh dneh po naročilu, ter še nekaterih projektov, namenjenih strankam," je povedal predstavnik za stike z javnostjo, Ravi Jariwala.
 
V območju San Francisca in San Joseja in Oaklanda ima Walmart samo za dostavo trenutno okoli 2300 zaposlenih, sicer pa je svoj pečat na spletu trgovec očitno želel povečati s prevzemom spletne strani Jet.com.
 
Kupcem se želijo približati tudi z brezplačnim prevzemom živil v trgovini, potem ko jih stranke naročijo prek spleta.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top