IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

ZDA: Walmart se povezuje z Microsoftom

20.07.2018
Walmart in Microsoft napovedujeta strateško partnerstvo na področju digitalne transformacije, s čimer bo skušala veletrgovina uspešneje konkurirati Amazonu. 
 
 
Spletni trgovec namreč pridobiva vse večji delež prodaje na drobno v ZDA in globalno. Strateško partnerstvo za Walmart pomeni dostop do Microsoftove tehnologije, vključno z umetno inteligenco. S tem bo skušal zajeziti stroške, širiti delovanje in pospešiti inovacije.
 
Plače zaposlenih v trgovinah so že tako nizke in podjetju ne omogočajo velikih dodatnih prihrankov. Ob dejstvu, da predsednik ZDA Donald Trump uvaja carine na uvoz poceni kitajskih izdelkov, ki prevladujejo po trgovinah Walmarta, pa se največjemu trgovcu obetajo težki časi. 
 
Microsoftova platforma za poslovanje v oblaku Azure, naj bi Walmartu pomagala izboljšati upravljanje na številnih področjih, od bolj učinkovitega hlajenja objektov do izboljšanja dobaviteljske verige. Walmart že sodeluje z Microsoftom, napoved strateškega partnerstva pa to sodelovanje širi.
 
Amazon naj bi letos po ocenah raziskovalnega podjetja Emarketer zavzel 49,1 odstotka vsega ameriškega trga spletne prodaje na drobno. Trenutno ima 43,5 odstotka. Na drugem mestu je eBay s 6,6-odstotnim tržnim deležem, Apple je zavzel 3,9-odstotnega, Walmart pa ima 3,7-odstotnega. V celotni prodaji na drobno v ZDA, torej na spletu in v fizičnih trgovinah, je Amazonov delež skoraj petodstoten.

Nazaj
 


 
 
 
back to top