IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Povečan izvoz malin  |  Italija postavila rekord po porabi piva na prebivalca  |  Coca-Cola zainteresirana (tudi) za Knjaza Miloša  |  Lidl širi omrežje trgovin na Danskem  |  Začasno prekinjena proizvodnja Nutelle  |  Penny Market investira v trgovinsko znamko sveže hrane  |  Z novim letom prenovljena tržnica, marca še nova trgovina ZK v Kočevju  |  Dvoboj za Vinakoper očitno med KZ Agraria in Klet Brda  |  Nova mesnica Ravlić v zagrebških Gajnicah  |  Vrstni red največjih blagovnih znamk od začetka tisočletja (VIDEO)  |  Walmart z rastjo dobička v zadnjem kvartalu za 70% glede na leto prej  |   104.641 Hoferjevih kupcev s trajnostno vrečko  |  Lidl najavlja nadaljevanje širjenja v Srbiji  |  Nov primer salmonele v kebabu iz Poljske  |  Amazon zaslužil 11,2 milijard dolarjev, a ne bo plačal davka na dobiček   |  Pridelek oliv se je lani podovojil  |  Nov predsednik uprave Perutnine Ptuj je Enver Šišić  |  Začetek proizvodnje Zrenjaninskega piva  |  Red Bull z rekordnih 5,5 milijarde evrov prihodkov   |   ||
   

ZDA: Walmart se povezuje z Microsoftom

20.07.2018
Walmart in Microsoft napovedujeta strateško partnerstvo na področju digitalne transformacije, s čimer bo skušala veletrgovina uspešneje konkurirati Amazonu. 
 
 
Spletni trgovec namreč pridobiva vse večji delež prodaje na drobno v ZDA in globalno. Strateško partnerstvo za Walmart pomeni dostop do Microsoftove tehnologije, vključno z umetno inteligenco. S tem bo skušal zajeziti stroške, širiti delovanje in pospešiti inovacije.
 
Plače zaposlenih v trgovinah so že tako nizke in podjetju ne omogočajo velikih dodatnih prihrankov. Ob dejstvu, da predsednik ZDA Donald Trump uvaja carine na uvoz poceni kitajskih izdelkov, ki prevladujejo po trgovinah Walmarta, pa se največjemu trgovcu obetajo težki časi. 
 
Microsoftova platforma za poslovanje v oblaku Azure, naj bi Walmartu pomagala izboljšati upravljanje na številnih področjih, od bolj učinkovitega hlajenja objektov do izboljšanja dobaviteljske verige. Walmart že sodeluje z Microsoftom, napoved strateškega partnerstva pa to sodelovanje širi.
 
Amazon naj bi letos po ocenah raziskovalnega podjetja Emarketer zavzel 49,1 odstotka vsega ameriškega trga spletne prodaje na drobno. Trenutno ima 43,5 odstotka. Na drugem mestu je eBay s 6,6-odstotnim tržnim deležem, Apple je zavzel 3,9-odstotnega, Walmart pa ima 3,7-odstotnega. V celotni prodaji na drobno v ZDA, torej na spletu in v fizičnih trgovinah, je Amazonov delež skoraj petodstoten.

Nazaj
 


 
 
 
back to top