IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

ZDA: Walmart kupil modno spletno stran Modcloth

20.03.2017
Walmart je pridobil celoten delež v trgovcu Modcloth, ki se ukvarja s spletno prodajo tekstila in obutve.
 
Modcloth, znan večinoma po ponudbi starinskih kosov, bo tesno povezan s stranjo Jet.com, ki ga je Walmart odkupil lani. 
 
V preteklih 15 letih obstoja je Modcloth prerasel iz projekta, ki je lastnikom predstavljal konjiček, v velikega spletnega trgovca s prodajo okoli 140 milijonov evrov (leto 2015).
 
Spletni trgovec je nekaj časa eksperimentiral celo s fizičnimi trgovinami, poroča spletna stran RetailDetail.com, Walmart pa ga je odkupil za 80 milijonov dolarjev (75 milijonov evrov).
 
Modcloth pomeni že četrti nakup Walmarta, s čimer največji svetovni trgovec želi okrepiti Jet.com. Odkupili so delež pri proizvajalcu pohištva Hayneedle, prodajalca obutve Shoebuy in še enega ponudnika modnih izdelkov Moosejaw.
 
Namen je okrepitev spletne prisotnosti za lažje tekmovanje z Amazonom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top