IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

ZDA: Walmart kupil modno spletno stran Modcloth

20.03.2017
Walmart je pridobil celoten delež v trgovcu Modcloth, ki se ukvarja s spletno prodajo tekstila in obutve.
 
Modcloth, znan večinoma po ponudbi starinskih kosov, bo tesno povezan s stranjo Jet.com, ki ga je Walmart odkupil lani. 
 
V preteklih 15 letih obstoja je Modcloth prerasel iz projekta, ki je lastnikom predstavljal konjiček, v velikega spletnega trgovca s prodajo okoli 140 milijonov evrov (leto 2015).
 
Spletni trgovec je nekaj časa eksperimentiral celo s fizičnimi trgovinami, poroča spletna stran RetailDetail.com, Walmart pa ga je odkupil za 80 milijonov dolarjev (75 milijonov evrov).
 
Modcloth pomeni že četrti nakup Walmarta, s čimer največji svetovni trgovec želi okrepiti Jet.com. Odkupili so delež pri proizvajalcu pohištva Hayneedle, prodajalca obutve Shoebuy in še enega ponudnika modnih izdelkov Moosejaw.
 
Namen je okrepitev spletne prisotnosti za lažje tekmovanje z Amazonom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top