IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Brazilija: Walmart bo hipermarkete preuredil v veleprodajni format

20.05.2019
Največji trgovec na svetu bo v Braziliji nekatere svoje hipermarkete preuredil v format cash & carry. Deset objektov bodo spremenili v "banner" Maxxi Atacado, deset pa v Sam's Club veleprodajne centre. Prenova bo potekala do konca leta 2020.
 
 
Prejšnji teden je trgovec v Diademi blizu São Paula odprl povsem nov center Maxxi Atacado. Objekt ima 3300 kvadratnih metrov površine in nekoliko razširjeno območje blagajn. Trgovina ponuja več kot 6000 artiklov izmed katerih je 2500 novih. Objekt ima tudi brezplačen brezžični internet, osvetljene police, LED žarnice in sodobno opremo na blagajni.
 
Takšne sodobne trgovine želijo privabiti čim večje število tistih Brazilcev, ki se odločajo za nakupe na debelo in teh je vse več. Format trgovin "atacarejo" (veleprodaja) je lani doživela izjemen razcvet z 12,3 odstotka več prodaje po obsegu.
 
Tako dobro je recimo rasla samo še spletna prodaja (12 %), medtem ko je v letu 2018 denimo prodaja v supermarketih narasla le za 3 odstotke. Zanimiv je tudi podatek, da kar 60 odstotkov brazilskih gospodinjstev vsak mesec vsaj enkrat nakupuje v formatu cash & carry.
 
Izmed 130 hipermarketov bo Walmart Brazilija 50-terico prenovil v veleprodajne objekte, 270 supermarketov pa bodo prenovili naknadno. Prejšnji teden smo pisali o tem, da bo trgovec na tem območju ukinil spletno prodajo.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top