IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.11.2019 || Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

VB: Waitrose napreduje v širitvi PL

22.10.2019
Trgovinski verigi Waitrose in Sainsbury’s v VB načrtujeta prenovo ponudbe lastnih trgovinskih znamk. Medtem ko so se v Sainsbury’s odločili, da bodo opustili njivo "bazično" blagovno znamko in ponudbi dodali kar 120 izdelkov pod dosedanjimi  "terciarnimi" znamkami, bodo v   Waitrosu "predelali"  njihovo premium št.1  blagovno znamko ter preoblikovali tudi pakiranje kar 200 izdelkom. 
 
Svojo novo linijo so poimenovali:  ‘Waitrose & Partners No.1’, v tej ponudbi pa imajo izdelke kot so: Burrata Sourdough pica, kokosov oreh, sadje & bela čokolada, Layer piškoti, mehiški med. Prvič bodo imeli v ponudbi številna vina, ciderje...
 
Nameravajo vlagati v razvoj izvirnih izdelkov in ponudbe. Vse skupaj s poudarkom na inovacijah. Iz podjetja so sporočili, da se bodo usmerjali strogo glede na potrebe trga in kupcev. Več kot polovica izdelkov, ki jih prodaja Waitrose so sedaj njihove lastne trgovinske znamke. V prihodnosti nameravajo povečevati tako obseg kot kvaliteto.
 
Še bolj se bodo usmerjali na zdravju primerne izdelke  ter vse kar ima namen boljšega počutja ljudi, pravijo. To je najhitreje rastoča kategorija v trgovini tako kot prodaja prek spleta, Waitrose.com, čemur se bodo ravno tako še bolj posvetili.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top