IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 06.08.2020 || Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |  Muller: "Ahold Delhaize ni oddal punudbe za trgovine Hema"  |  BAT "vpregel" novega predsednika za Reynolds American  |  SDTS kritičen do novega modela zaposlitve pri Hoferju  |  Henkel Slovenija in dm v podporo urbano-čebelarskim projektom  |  Amazon načrtuje odprtje 30 fizičnih trgovin (VIDEO)  |  Doslej unovčenih za 40,2 milijona evrov turističnih bonov  |  Amazon pripravlja vstop na švedski trg  |  Vlada podjetja zaradi brexita poziva k okrepitvi zalog zdravil  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Hofer uvaja nov zaposlitveni model  |  Na ocenjevanju Vino Slovenija 5 medalj za vina iz Hiše vin Emino  |  ZPS opozarja na velik cenovni razpon razkužil  |  Med E.Leclercom in Supernovo gradijo novo parkirišče za 1900 vozil  |  Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl  |  Sport time Balkans od Mercatorja-S kupil Rodo Mega v Beogradu   |  Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars  |  Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum  |  Prvi Eurospar bo odprt v Sankt Peterburgu  |  Voli odprl nov market v Budvi  |   ||
   

VB: Waitrose napreduje v širitvi PL

22.10.2019
Trgovinski verigi Waitrose in Sainsbury’s v VB načrtujeta prenovo ponudbe lastnih trgovinskih znamk. Medtem ko so se v Sainsbury’s odločili, da bodo opustili njivo "bazično" blagovno znamko in ponudbi dodali kar 120 izdelkov pod dosedanjimi  "terciarnimi" znamkami, bodo v   Waitrosu "predelali"  njihovo premium št.1  blagovno znamko ter preoblikovali tudi pakiranje kar 200 izdelkom. 
 
Svojo novo linijo so poimenovali:  ‘Waitrose & Partners No.1’, v tej ponudbi pa imajo izdelke kot so: Burrata Sourdough pica, kokosov oreh, sadje & bela čokolada, Layer piškoti, mehiški med. Prvič bodo imeli v ponudbi številna vina, ciderje...
 
Nameravajo vlagati v razvoj izvirnih izdelkov in ponudbe. Vse skupaj s poudarkom na inovacijah. Iz podjetja so sporočili, da se bodo usmerjali strogo glede na potrebe trga in kupcev. Več kot polovica izdelkov, ki jih prodaja Waitrose so sedaj njihove lastne trgovinske znamke. V prihodnosti nameravajo povečevati tako obseg kot kvaliteto.
 
Še bolj se bodo usmerjali na zdravju primerne izdelke  ter vse kar ima namen boljšega počutja ljudi, pravijo. To je najhitreje rastoča kategorija v trgovini tako kot prodaja prek spleta, Waitrose.com, čemur se bodo ravno tako še bolj posvetili.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top