IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 09.04.2020 || OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  Spar, Eurospin in Lidl spremenili delovni čas  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |  Skupina Rewe podpisala milijardno kreditno linijo  |  V kategoriji svinjskega mesa Slovenija le 38-odstotno samooskrbna  |  Tudi na tržnicah veljajo strogi preventivni ukrepi  |  Danes (brezplačna) spletna konferenca TZS & CPOEF:Trgovci - med pregrevanjem in zamrznitvijo  |  Tuš zelo hitro razširil spletno nakupovanje hitrinakup.com  |  Lidl razkril distributerje svojih lastnih blagovnih znamk  |  Pivčeva ob zadnji pozebi opozorila na zaščitne sisteme  |  Vozniki ljubljanskih avtobusov dnevno razvozijo 515 brezplačnih kosil  |  Walmartu posel cveti - spletna prodaja okrepljena za 30 odstotkov  |  Tanja Skaza (17.aprila) ustanavlja Gibanje spremembe vredna   |  Tesco pripravlja izplačilo dividend v višini 5 milijard funtov  |   ||
   

Svet: WWF objavil lestvico trajnostne porabe palmovega olja - na prvem mestu Ferrero

29.01.2020
Italijanski proizvajalec Ferrero se je na lestvici trajnostnega pridobivanja palmovega olja, ki jo sestavlja  Svetovni sklad za naravo (WWF), znašel na prvem mestu.
 
 
 
 
Ferrero je dosegel skoraj vse možne točke (21.5 od 22 možnih) ter se zavihtel na prvo mesto, pred 172 ostalimi svetovno znanimi proizvajalci in trgovci. WWF je prepoznal zlasti izjemno prizadevanje pri ozaveščanju, kako pomembno je ohranjanje gozdov v tropskih območjih in kritika krčenja le-teh ter preglednost dobavne verige palmovega olja.
 
V letu 2019 je Ferrero 204.000 ton palmovega olja za proizvodnjo pridobil iz območij, ki niso ogrožena, kaže študija. Na drugo in tretje mesto po trajnsostni uporabi omenjenega delikatnega živila sta se uvrstila nemšak trgovca Edeka in Kaufland z 19.8 in 19.3 točkami.
 
V elitni deseterici se nahajajo še L'Oreal (19,3), Ikea (19), Marks & Spencer (18.8), Bahlsen (18.5), Aldi Süd (18.3), dm-drogerie markt (18), in The Co-operative Group (18). Lestvica je razkrila tudi nekaj takšnih "lumpov", ki se bolj malo (ali pa sploh ne) trudijo, da bi preprečili krčenje gozdov. Povprečna ocena proizvajalcev in trgovcev na lestvici je dosegla številko 12,6 od 22 možnih.
 
Sodeč po zbranih podatkih raziskave naj bi se svetovno povpraševanje po palmovem olju z lanskih 76 milijonov ton do leta 2050 povečalo vsaj do 264 milijonov ton, čeprav najbolj pesimistične napovedi govorijo celo o potrebi po 447 milijonih ton.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top