IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

Avstrija: "Vse za dobrodošlico jeseni" je zaprl svoja sejemska vrata v Salzburgu

15.11.2012
Tradicionalni sejem GAST v Salzburgu, ki je letos potekal od 10.-14. novembra, je tako kot vedno postregel s pestro ponudbo za gostince in hotelirje, v ospredju pa so bili tudi predstavniki industrije hrane oziroma pijače.  
 
Od slovenskih predstavnikov je bilo opaziti le stojnico z vinom Jeruzalem iz Gornje Radgone, kar ni preveč vzpodbudno, saj Salzburg ni tako zelo oddaljen in bi moralo biti aktivnih udeležencev iz Slovenije več. Obisk je bil še številčnejši kot lani, ko so zabeležili 45.800 obiskovalcev  med katerimi jih je bilo 25 odstotkov tujcev. Podobno je bilo tudi letos, kot zanimivost pa naj omenimo, da je vstopnica za posamezni dan stala 30 evrov, a so se lahko obiskovalci za ta denar dodobra najedli, napili in "napasli" tudi oči, saj je bilo videti marsikaj in za vsak okus. 
 
Ravno okus pa je tisti zaradi katerega smo si utrip sejma letos v organizaciji skupine Kotanyi ogledali tudi InStorovci in sicer tako kot že vrsto let tudi njihovi povabljeni gostje oziroma predstavniki nekaterih slovenskih podjetij, ki jim zanesljivo ni bilo žal. Ne le zaradi odlične sejemske ponudbe ampak tudi zaradi gostitelja Primoža Krefta, direktorja Kotanyi d.o.o., ki je goste v vlogi najboljših vodičev popeljal v Mozartovo mesto. Med drugim je za InStore zapisal: "Blagovna znamka smo tudi oz. predvsem vsi mi! Vsi, ki si z njo delimo vrednote, jo soustvarjamo in živimo."
 
Kotanyi predstavlja v industriji začimb vrhunsko blagovno znamko z zgodovino daljšo od 130-tih let (nastali so leta 1881) in ima v ponudbi okrog 5000 izdelkov, ki se prodajajo v več  kot 20-tih državah. V Sloveniji imajo kar zadeva gostinstvo kar 60-70 odstotni tržni delež medtem ko so v trgovinah trenutno s 35 odstotnim deležem. 

Nazaj
 
 
 
 
back to top