IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

Avstrija: "Vse za dobrodošlico jeseni" je zaprl svoja sejemska vrata v Salzburgu

15.11.2012
Tradicionalni sejem GAST v Salzburgu, ki je letos potekal od 10.-14. novembra, je tako kot vedno postregel s pestro ponudbo za gostince in hotelirje, v ospredju pa so bili tudi predstavniki industrije hrane oziroma pijače.  
 
Od slovenskih predstavnikov je bilo opaziti le stojnico z vinom Jeruzalem iz Gornje Radgone, kar ni preveč vzpodbudno, saj Salzburg ni tako zelo oddaljen in bi moralo biti aktivnih udeležencev iz Slovenije več. Obisk je bil še številčnejši kot lani, ko so zabeležili 45.800 obiskovalcev  med katerimi jih je bilo 25 odstotkov tujcev. Podobno je bilo tudi letos, kot zanimivost pa naj omenimo, da je vstopnica za posamezni dan stala 30 evrov, a so se lahko obiskovalci za ta denar dodobra najedli, napili in "napasli" tudi oči, saj je bilo videti marsikaj in za vsak okus. 
 
Ravno okus pa je tisti zaradi katerega smo si utrip sejma letos v organizaciji skupine Kotanyi ogledali tudi InStorovci in sicer tako kot že vrsto let tudi njihovi povabljeni gostje oziroma predstavniki nekaterih slovenskih podjetij, ki jim zanesljivo ni bilo žal. Ne le zaradi odlične sejemske ponudbe ampak tudi zaradi gostitelja Primoža Krefta, direktorja Kotanyi d.o.o., ki je goste v vlogi najboljših vodičev popeljal v Mozartovo mesto. Med drugim je za InStore zapisal: "Blagovna znamka smo tudi oz. predvsem vsi mi! Vsi, ki si z njo delimo vrednote, jo soustvarjamo in živimo."
 
Kotanyi predstavlja v industriji začimb vrhunsko blagovno znamko z zgodovino daljšo od 130-tih let (nastali so leta 1881) in ima v ponudbi okrog 5000 izdelkov, ki se prodajajo v več  kot 20-tih državah. V Sloveniji imajo kar zadeva gostinstvo kar 60-70 odstotni tržni delež medtem ko so v trgovinah trenutno s 35 odstotnim deležem. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top