IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 04.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Trgovine ob nedeljah odprli vsi večji trgovci  |  Poziv trgovcem, imetnikom certifikata Družini prijazno podjetje  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Parkirne hiše nakupovalnih središč bodo zaradi neurij odprte vso noč  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |   ||
   

Nemčija: Vrednost e-trgovine naj bi letos narasla čez 100 milijard evrov

01.07.2020
E-trgovina v Nemčiji naj bi letos prvič v zgodovini presegla vrednost 100 milijard evrov (103,4 milijarde evrov). To bi pomenilo 10-odstotno povečanje od lanskega leta, ko so Nemci prek spleta zapravili 94 milijard evrov.
 
 
Nemčija je eden izmed najbolj zrelih evropskih trgov v smislu spletne prodaje, saj naj bi po podatkih raziskovalne organizacije RetailX splet tam uporabljalo kar 95 % prebivalcev. Lani je prek spleta vsaj en artikel kupilo kar 84 % Nemcev oz. Nemk, letos bo delež narasel še za eno odstotno točko.
 
Študija RetailX-a še navaja, da je bil lani glavni razlog za naročilo prek spleta neposredna dostava pred prag (67 %), sledila pa sta dejstvo, da so spletni trgovci na voljo 24 ur na dan (66 %) ter enostavnejši način nakupovanja (61 %).
 
Najbolj pogosto nabavljeni artikli sodijo v kategorijo tekstila in obutve (58 %), najmanj pa še zmeraj hrana in pijača (18 %).
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top