IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Hrvaška: Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection

14.06.2019
Naravna negazirana voda Jana je prva hrvaška mineralna voda, ki je na prestižnem mednarodnem tekmovanju Monde Selection osvojila zlato medaljo (Gold Quality Award) za kakovost izdelkov.
 
 
Monde Selection je prestižno tekmovanje, ki kaže na kakovost izdelkov, njegova tradicija sega daleč v leto 1961, Jana pa je prva hrvaška voda, ki se lahko pohvali s tem prestižnim priznanjem. Cilj tekmovanja je oceniti izdelke po najvišjih kriterijih, ocene daje neodvisna žirija, tekmovanje pa s tem pomaga kupcem razločiti med kakovostnimi in najkakovostnejšimi produkti.
 
"To je še ena v vrsti potrditev kakovosti vode Jana. Gre za izjemen izdelek, o čemer priča tudi dejstvo, da je z 800 metri globine po 7000 letih, pred kakršnim koli človeškim onesnaženjem prišla očiščena s filtriranjem prek dolomitskih skal. Do priznanja ni bilo lahko priti, saj je Jana tekmovala med 516 izdelki v kategoriji Pivo, voda in negazirane pijače," je povedala Maja Vukorep, vodja skupine izdelkov Jana.
 
V tekmovanju s sedmimi kategorijami in štirimi nivoji, je žirija preizkušala 2948 izdelkov iz 90 držav. Izdelke je ocenjevalo 70 nepristranskih mednarodnih strokovnjakov - Michelinovi kuharji, svetovni enologi, univerzitetni profesorji in nutricionisti. Skupno je bilo nagrajenih 973 podjetij.

Nazaj
 


 
 
 
back to top