IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.01.2020 || Intermarche je umaknil 140 aditivov, predstavili so "Franco-score"  |   Ocado sodeluje z japonskim Aeonom  |  Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)  |  Carrefour na nakupovalnem pohodu - prevzel še Potager city  |  Conad prodajo PL kategorije lani povečal za 8 odstotkov  |  V kratkem možnost plačila s QR kodo  |  Slovesna otvoritev tovarne Sarajevskega kiseljaka v Kreševu  |  Šok: Kaufland se umika iz Avstralije!  |  Petrol bo vodila Nada Drobne Popović   |  Eurospin letos z 20 diskonti (končno) prihaja tudi na Hrvaško  |  Marsova zaobljuba našemu planetu (VIDEO)  |  Mina :"Poslovanje PUL se je izboljšalo!"  |  Tuš s projektom Šolar na smuči osrečil otroke  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov narasla za 9 %  |  Hrvaški proizvajalci prek Spara prodali za 74 milijonov evrov  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov  |  Aleja bo odprta 19.marca (VIDEO)  |  MI Braća Pivac prevzela Kraš  |  Omiški Studenac prevzel zadarski Sonik  |  Atlantic Grupa na sejmu prehrane v Berlinu  |   ||
   

Hrvaška: Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection

14.06.2019
Naravna negazirana voda Jana je prva hrvaška mineralna voda, ki je na prestižnem mednarodnem tekmovanju Monde Selection osvojila zlato medaljo (Gold Quality Award) za kakovost izdelkov.
 
 
Monde Selection je prestižno tekmovanje, ki kaže na kakovost izdelkov, njegova tradicija sega daleč v leto 1961, Jana pa je prva hrvaška voda, ki se lahko pohvali s tem prestižnim priznanjem. Cilj tekmovanja je oceniti izdelke po najvišjih kriterijih, ocene daje neodvisna žirija, tekmovanje pa s tem pomaga kupcem razločiti med kakovostnimi in najkakovostnejšimi produkti.
 
"To je še ena v vrsti potrditev kakovosti vode Jana. Gre za izjemen izdelek, o čemer priča tudi dejstvo, da je z 800 metri globine po 7000 letih, pred kakršnim koli človeškim onesnaženjem prišla očiščena s filtriranjem prek dolomitskih skal. Do priznanja ni bilo lahko priti, saj je Jana tekmovala med 516 izdelki v kategoriji Pivo, voda in negazirane pijače," je povedala Maja Vukorep, vodja skupine izdelkov Jana.
 
V tekmovanju s sedmimi kategorijami in štirimi nivoji, je žirija preizkušala 2948 izdelkov iz 90 držav. Izdelke je ocenjevalo 70 nepristranskih mednarodnih strokovnjakov - Michelinovi kuharji, svetovni enologi, univerzitetni profesorji in nutricionisti. Skupno je bilo nagrajenih 973 podjetij.

Nazaj
 


 
 
 
back to top