IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.10.2019 || Tretjina mlajših otrok po svetu podhranjena ali s prekomerno težo  |  Jutri 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  V Unileverju obljubljajo "rezanje" plastike do leta 2025   |   Brez Irene Weber na položaju izvršne direktorice Fortenove   |  Potrjene spremembe v upravi Atlantic Grupe  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Agrokorju 53,9 milijona evrov kazni glede Costelle  |  Zajtrk je nov Žitov kruh  |  Sainsbury's od velike četverice z najboljšim začetkom jeseni   |  Danes gasilska vaja "Henkel 2019"  |  Bizjakova in Posedi o aferi "mleto meso"  |  Italija ohranja prvo mesto po proizvodnji vina  |  ZANIMIVOST: Pica iz čričkov  |  Tuševa oblačila za najmlajše v celjski bolnišnici  |  Cena svinjine "skočila" že skoraj za 70 odstotkov  |  Trgovino brez blagajn odprl tudi Pingo Doce  |  Don Don zagnal proizvodnjo v Žitoprometu  |  Manner s kakavom vstopa v (novo) staro kategorijo  |  Totem parfumskih stekleničk iz Steklarne Hrastnik  |  Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |   ||
   

Hrvaška: Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection

14.06.2019
Naravna negazirana voda Jana je prva hrvaška mineralna voda, ki je na prestižnem mednarodnem tekmovanju Monde Selection osvojila zlato medaljo (Gold Quality Award) za kakovost izdelkov.
 
 
Monde Selection je prestižno tekmovanje, ki kaže na kakovost izdelkov, njegova tradicija sega daleč v leto 1961, Jana pa je prva hrvaška voda, ki se lahko pohvali s tem prestižnim priznanjem. Cilj tekmovanja je oceniti izdelke po najvišjih kriterijih, ocene daje neodvisna žirija, tekmovanje pa s tem pomaga kupcem razločiti med kakovostnimi in najkakovostnejšimi produkti.
 
"To je še ena v vrsti potrditev kakovosti vode Jana. Gre za izjemen izdelek, o čemer priča tudi dejstvo, da je z 800 metri globine po 7000 letih, pred kakršnim koli človeškim onesnaženjem prišla očiščena s filtriranjem prek dolomitskih skal. Do priznanja ni bilo lahko priti, saj je Jana tekmovala med 516 izdelki v kategoriji Pivo, voda in negazirane pijače," je povedala Maja Vukorep, vodja skupine izdelkov Jana.
 
V tekmovanju s sedmimi kategorijami in štirimi nivoji, je žirija preizkušala 2948 izdelkov iz 90 držav. Izdelke je ocenjevalo 70 nepristranskih mednarodnih strokovnjakov - Michelinovi kuharji, svetovni enologi, univerzitetni profesorji in nutricionisti. Skupno je bilo nagrajenih 973 podjetij.

Nazaj
 


 
 
 
back to top