IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |   ||
   

Severna Makedonija: Vitaminka je začela izvažati na Japonsko

15.09.2020
Podjetje Vitaminka je realiziralo prvi neposredni izvoz na Japonsko. Uvrstitev izdelkov podjetja na japonski trg je sledil podrobni raziskavi posebnosti lokalnega trga, trenutne konkurence in prehranjevalnih navad.
 

Trenutno Vitaminka neprekinjeno izvaža v več kot 30 držav, z vključitvijo japonskega trga, ki je izjemno kritičen in specifičen, pa severno-makedonski proizvajalec še krepi svojo prisotnost v tujini.

"Izvažamo v številne države z različnimi kulturnimi in prehranskimi navadami ter različno strukturo maloprodajne industrije glede na koncentracijo in formate, vendar je izvoz na Japonsko še posebej pomemben. Ta trg izstopa s svojo količino, visokimi standardi kakovosti in številnimi različnimi in specifičnimi prehranskimi navadami, a uspeli smo jim nekako približati svoje izdelke," je dejal predstavnik podjetja Ljupčo Veleski.
 
Vitaminka je na japonski trg za začetek poslala svojo znamko medenih piškotov Caramel, prilagojene na japonski standard. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top