IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Slovenija: Visoke tehnologije priložnost za krepitev gospodarskega sodelovanja s Kitajsko

12.09.2019
V okviru sejma MOS v Celju je v torek potekal slovensko-kitajski poslovni forum, na katerem so bile predstavljene številne priložnosti za nadaljnjo krepitev gospodarskega sodelovanja med državama. Po zaključku foruma so sledili poslovni pogovori med udeleženimi slovenskimi in kitajskimi podjetji, ki sta jih obe strani ocenili kot obetavne.
 
Slovenija in Kitajska že od osamosvojitve Slovenije pred 28 leti krepita medsebojne odnose na vseh področjih, tudi na gospodarskem. "Naša agencija v želji, da bi spodbudili gospodarsko sodelovanje med Kitajsko in Slovenijo, izvaja aktivnosti že od leta 2007, ko smo s podpisi memorandumov o sodelovanju začeli graditi partnerske odnose s kitajskimi agencijami, do danes pa smo na tem trgu pripravili že vrsto gospodarskih dogodkov," je ob otvoritvi poslovnega foruma povedala direktorica SPIRIT Slovenija Ajda Cuderman.
 
Poudarila je, da je Kitajska za Slovenijo ključen azijski partner ter da obstaja med državama veliko odprtih priložnosti za krepitev blagovne menjave in investicij. Tudi slovenska podjetja se vse bolj zavedajo, da je Kitajska z 1,4 milijarde prebivalci odlična priložnost tako za prodajo njihovih izdelkov ali storitev, pa tudi za ustanovitev podjetja.
 
Tako trenutno na Kitajsko izvaža 278 slovenskih podjetij, od teh jih ima 14 na tam tudi svoja predstavništva, pri nas pa imamo s poreklom kapitala iz kitajske je zaključila.

Nazaj
 


 
 
 
back to top