IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Ponedeljek, 15.08.2022 | || | || |
Slovenija/regija: Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija01.07.2022
Agencija Nielsen IQ napoveduje virtualni webinar:" Shopper Trends 2022", 14. julij/Slovenija.
![]() Kako napredovati v turbulentnem okolju?
Približno trije od 10 kupcev so zaradi promocij pripravljeni zamenjati trgovino, kjer običajno nakupujejo. Je zvestoba kupca pod vprašajem in kakšne so poti, ki vodijo do srca in žepa slovenskega kupca?
Potrošnik se nenehno prilagaja novemu okolju
Potrošnik in kupčevo okolje doživljata eno največjih sprememb doslej. 74 % svetovnih potrošnikov meni, da je pandemija vplivala na njihove nakupovalne prioritete in navade.Zaradi tega so kupci veliko bolj previdni pri porabi denarja in kadar koli se za to odločijo, potrebujejo dodatno zagotovilo, da dobijo najboljšo možno "vrednost za denar".
Rast cen hrane in odziv slovenskih potrošnikov
Večina (99 odstotkov) potrošnikov meni, da cene hrane rastejo hitro. Posledično mnogi pravijo, da kupujejo samo najnujnejše, 2 od 10 kupcev pa prehajata na cenejše blagovne znamke. Poleg tega postajajo trgovske znamke vse bolj priljubljene med kupci.
Kaj je odločilni povod kupcev pri izbiri in obisku določene trgovine v letu 2022?
V letu 2022 se slovenski potrošniki za nakup odločajo na podlagi „razpoložljivosti vseh želenih izdelkov na enem mestu". Vsi trgovci tekmujejo za potrošnikovo pozornost, Shopper Trends poročilo pa razkriva specifično pozicioniranje ključnih igralcev na trgu.
Ali spletno nakupovanje še vedno raste z enako hitrostjo?
Kljub poudarku na tehnologiji v zadnjih letih, so letaki še vedno zelo vplivni, saj ostajajo glavni vir informacij o novih izdelkih in promocijah na trgu.Študija kaže, da približno 70 odstotkov potrošnikov v prihodnosti ne namerava nakupovati prek spleta zaradi različnih dejavnikov ter jim to preprečujejo različne ovire.
Nazaj
|
|
|