IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.02.2018 || Lanska suša povzročila za 65,3 milijona evrov škode  |  Dm postavlja novo strategijo  |  "Coop Swiss" podpira organsko  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Waitrose predstavlja linijo Good Health  |  Biedronka z linijo goBIO  |  Rekordni poslovni rezultati za Henkel  |  Slavonski kulen iz CM bo postal kulen z dežele  |  Mastercard: "Kupci pripravljeni na plačevanje z nosljivimi napravami"  |  Natisnjena 62. številka revije InStore že na poti k naslovnikom  |  Zadruge v odkup preostale dobre četrtine Mlekarne Celeia  |  Plenković napovedal položaj Agrokorjevega (namestnika) pooblaščenca za naslednji teden  |  Od srede nova dm prodajalna v Ajdovščini  |  Vinagov kompleks še vedno ni našel kupca  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  V Dublinu včeraj in danes okrogla miza o trgovini v prihodnosti  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  DIA s prodajo v višini desetih milijard evrov  |  Majid Al Futtaim odpira še sto objektov pod franšizo Carrefour  |   ||
   

BiH: Violeta prehitela Pampers in postala vodilni proizvajalec plenic

17.03.2017
Bosansko-hercegovsko podjetje Violeta je na domačem trgu v konkurenci prodaje plenic prepričljivo prehitelo svetovnega velikana Procter & Gamble ter s tem postalo vodilno podjetje na trgu. 
 
Sodeč po analizah Euromonitorja je Violeta lani na območju BiH v kategoriji plenic (za otroke in odrasle) zabeležila 49-odstotni tržni delež in bila kar precej pred družbo Procter & Gamble.
 
Omenjena multinacionalka je s svojo blagovno znamko plenic Pampers dosegla 38-odstotni tržni delež, poroča poslovna spletna stran BiznisInfo. Tako je Violeta, ki je bila že pred tem vodilni proizvajalec papirnatih brisač za gospodinjstva, prvo mesto zabeležila še v enem pomembnem tržnem segmentu.
 
"Violeta in Procter & Gamblev BiH še naprej dominirata na področju prodaje plenic za otroke in odrasle, lastita si 49 oziroma 38-odstotni tržni delež. Izdelki obeh podjetij se v večini trgovin nahajajo drug zraven drugega, vendar pa je Violeta v zadnjem času postala priljubljenejša izbira zaradi vse večje kupčeve občutljivosti na ceno," je zapisano v sporočilu Euromonitorja.
 
Vendarle pa je treba poudariti, da gre za zelo donosen segment trga, na katerem v večini držav regije in po svetu dominirajo velike svetovne korporacije, kot na primer Procter & Gamble, ki je bil v BiH še pred kratkim nesporno vodilni proizvajalec.
 
"Violeta je dokazala, da je možno tekmovati s svetovnimi velikani, tako da je BiH postala ena izmed redkih držav, v katerih ta segment trga ima vodilni tržni delež kakšna domača družba. To ni samo velik uspeh za podjetje iz Grud, temveč priznanje za celotno bosansko-hercegovsko gospodarsko," zaključuje Euromonitor.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top