IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 23.07.2017 || Sporočilo podjetja Hofer trgovina o raziskavi: "Dvojna kakovost živil"  |  Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |   ||
   

BiH: Violeta prehitela Pampers in postala vodilni proizvajalec plenic

17.03.2017
Bosansko-hercegovsko podjetje Violeta je na domačem trgu v konkurenci prodaje plenic prepričljivo prehitelo svetovnega velikana Procter & Gamble ter s tem postalo vodilno podjetje na trgu. 
 
Sodeč po analizah Euromonitorja je Violeta lani na območju BiH v kategoriji plenic (za otroke in odrasle) zabeležila 49-odstotni tržni delež in bila kar precej pred družbo Procter & Gamble.
 
Omenjena multinacionalka je s svojo blagovno znamko plenic Pampers dosegla 38-odstotni tržni delež, poroča poslovna spletna stran BiznisInfo. Tako je Violeta, ki je bila že pred tem vodilni proizvajalec papirnatih brisač za gospodinjstva, prvo mesto zabeležila še v enem pomembnem tržnem segmentu.
 
"Violeta in Procter & Gamblev BiH še naprej dominirata na področju prodaje plenic za otroke in odrasle, lastita si 49 oziroma 38-odstotni tržni delež. Izdelki obeh podjetij se v večini trgovin nahajajo drug zraven drugega, vendar pa je Violeta v zadnjem času postala priljubljenejša izbira zaradi vse večje kupčeve občutljivosti na ceno," je zapisano v sporočilu Euromonitorja.
 
Vendarle pa je treba poudariti, da gre za zelo donosen segment trga, na katerem v večini držav regije in po svetu dominirajo velike svetovne korporacije, kot na primer Procter & Gamble, ki je bil v BiH še pred kratkim nesporno vodilni proizvajalec.
 
"Violeta je dokazala, da je možno tekmovati s svetovnimi velikani, tako da je BiH postala ena izmed redkih držav, v katerih ta segment trga ima vodilni tržni delež kakšna domača družba. To ni samo velik uspeh za podjetje iz Grud, temveč priznanje za celotno bosansko-hercegovsko gospodarsko," zaključuje Euromonitor.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top