IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.04.2018 || Odprtje trgovine Mlinotest v Dolnji Košani  |  Zagrebška pivovarna ima dve novi direktorici  |   Mlekarna Celeia v večinski lasti kmetov  |  Danes otvoritev dm-a v Šempetru   |  Magnit odprl še 275 trgovin, skok prodaje za 8 %  |  Podravka z najboljšim prvim četrtletjem doslej  |  Čizmić: "Mercator uspešnejši kot pred enim letom"  |   Mercata je ekskluzivni dobavitelj blagovne znamke Nestea  |  Beiersdorf z novo finančno direktorico  |  MD vlaga milijardo evrov v nove objekte in distribucijski center  |  S Hoferjem zbranih 28 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |   Dvoštevilčna rast večine poslovnih segmentov Atlantic Grupe  |  Vlada razrešuje direktorja AVK Matvoza  |  Trgovine bodo med prazniki (večinoma) zaprte  |  Coca-Cola v prvem četrtletju z rastjo dobička  |   Gorenjka v ospredju Festivala čokolade v Radovljici (VIDEO)  |  Nadzorniki Mercatorja danes o lanskem poslovanju  |  ZANIMIVOST: Roboti tudi za solato...(VIDEO)  |  Amazon prodajo živil povečal za 50 odstotkov  |  Marko Abramović novi generalni direktor podjetja Sojaprotein  |   ||
   

BiH: Violeta prehitela Pampers in postala vodilni proizvajalec plenic

17.03.2017
Bosansko-hercegovsko podjetje Violeta je na domačem trgu v konkurenci prodaje plenic prepričljivo prehitelo svetovnega velikana Procter & Gamble ter s tem postalo vodilno podjetje na trgu. 
 
Sodeč po analizah Euromonitorja je Violeta lani na območju BiH v kategoriji plenic (za otroke in odrasle) zabeležila 49-odstotni tržni delež in bila kar precej pred družbo Procter & Gamble.
 
Omenjena multinacionalka je s svojo blagovno znamko plenic Pampers dosegla 38-odstotni tržni delež, poroča poslovna spletna stran BiznisInfo. Tako je Violeta, ki je bila že pred tem vodilni proizvajalec papirnatih brisač za gospodinjstva, prvo mesto zabeležila še v enem pomembnem tržnem segmentu.
 
"Violeta in Procter & Gamblev BiH še naprej dominirata na področju prodaje plenic za otroke in odrasle, lastita si 49 oziroma 38-odstotni tržni delež. Izdelki obeh podjetij se v večini trgovin nahajajo drug zraven drugega, vendar pa je Violeta v zadnjem času postala priljubljenejša izbira zaradi vse večje kupčeve občutljivosti na ceno," je zapisano v sporočilu Euromonitorja.
 
Vendarle pa je treba poudariti, da gre za zelo donosen segment trga, na katerem v večini držav regije in po svetu dominirajo velike svetovne korporacije, kot na primer Procter & Gamble, ki je bil v BiH še pred kratkim nesporno vodilni proizvajalec.
 
"Violeta je dokazala, da je možno tekmovati s svetovnimi velikani, tako da je BiH postala ena izmed redkih držav, v katerih ta segment trga ima vodilni tržni delež kakšna domača družba. To ni samo velik uspeh za podjetje iz Grud, temveč priznanje za celotno bosansko-hercegovsko gospodarsko," zaključuje Euromonitor.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top