IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

BiH: Violeta prehitela Pampers in postala vodilni proizvajalec plenic

17.03.2017
Bosansko-hercegovsko podjetje Violeta je na domačem trgu v konkurenci prodaje plenic prepričljivo prehitelo svetovnega velikana Procter & Gamble ter s tem postalo vodilno podjetje na trgu. 
 
Sodeč po analizah Euromonitorja je Violeta lani na območju BiH v kategoriji plenic (za otroke in odrasle) zabeležila 49-odstotni tržni delež in bila kar precej pred družbo Procter & Gamble.
 
Omenjena multinacionalka je s svojo blagovno znamko plenic Pampers dosegla 38-odstotni tržni delež, poroča poslovna spletna stran BiznisInfo. Tako je Violeta, ki je bila že pred tem vodilni proizvajalec papirnatih brisač za gospodinjstva, prvo mesto zabeležila še v enem pomembnem tržnem segmentu.
 
"Violeta in Procter & Gamblev BiH še naprej dominirata na področju prodaje plenic za otroke in odrasle, lastita si 49 oziroma 38-odstotni tržni delež. Izdelki obeh podjetij se v večini trgovin nahajajo drug zraven drugega, vendar pa je Violeta v zadnjem času postala priljubljenejša izbira zaradi vse večje kupčeve občutljivosti na ceno," je zapisano v sporočilu Euromonitorja.
 
Vendarle pa je treba poudariti, da gre za zelo donosen segment trga, na katerem v večini držav regije in po svetu dominirajo velike svetovne korporacije, kot na primer Procter & Gamble, ki je bil v BiH še pred kratkim nesporno vodilni proizvajalec.
 
"Violeta je dokazala, da je možno tekmovati s svetovnimi velikani, tako da je BiH postala ena izmed redkih držav, v katerih ta segment trga ima vodilni tržni delež kakšna domača družba. To ni samo velik uspeh za podjetje iz Grud, temveč priznanje za celotno bosansko-hercegovsko gospodarsko," zaključuje Euromonitor.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top