IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.04.2017 || Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |  Bliža se finale Tuševe kuharske zvezde 2017  |  Podravkini izdelki na katarskih policah  |  V DZ ob 18.35 glasovanje o predlogu zakona za zaščito Mercatorja  |  L'Oreal v prvem tromesečju do 7 milijard prodaje  |  Šarović: “Ni znakov o vrnitvi Mercatorja”  |  Obvezna nalepka s poreklom mleka  |  Pri prestrukturiranju Agrokorja bo svetoval AlixPartners  |  Zasegli za 230 milijonov evrov ponaredkov živil  |  Sirk: "Če nisi v Münchnu, nisi na zemljevidu logističnih podjetij"  |  Davidov Hram postal zastopnik Maraske  |  SAP Retail projekt podjetja Delaize Srbija med tremi najboljšimi  |  Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma  |  Poslanci izglasovali zakon za zaščito Mercatorja  |  Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |   ||
   

BiH: Violeta prehitela Pampers in postala vodilni proizvajalec plenic

17.03.2017
Bosansko-hercegovsko podjetje Violeta je na domačem trgu v konkurenci prodaje plenic prepričljivo prehitelo svetovnega velikana Procter & Gamble ter s tem postalo vodilno podjetje na trgu. 
 
Sodeč po analizah Euromonitorja je Violeta lani na območju BiH v kategoriji plenic (za otroke in odrasle) zabeležila 49-odstotni tržni delež in bila kar precej pred družbo Procter & Gamble.
 
Omenjena multinacionalka je s svojo blagovno znamko plenic Pampers dosegla 38-odstotni tržni delež, poroča poslovna spletna stran BiznisInfo. Tako je Violeta, ki je bila že pred tem vodilni proizvajalec papirnatih brisač za gospodinjstva, prvo mesto zabeležila še v enem pomembnem tržnem segmentu.
 
"Violeta in Procter & Gamblev BiH še naprej dominirata na področju prodaje plenic za otroke in odrasle, lastita si 49 oziroma 38-odstotni tržni delež. Izdelki obeh podjetij se v večini trgovin nahajajo drug zraven drugega, vendar pa je Violeta v zadnjem času postala priljubljenejša izbira zaradi vse večje kupčeve občutljivosti na ceno," je zapisano v sporočilu Euromonitorja.
 
Vendarle pa je treba poudariti, da gre za zelo donosen segment trga, na katerem v večini držav regije in po svetu dominirajo velike svetovne korporacije, kot na primer Procter & Gamble, ki je bil v BiH še pred kratkim nesporno vodilni proizvajalec.
 
"Violeta je dokazala, da je možno tekmovati s svetovnimi velikani, tako da je BiH postala ena izmed redkih držav, v katerih ta segment trga ima vodilni tržni delež kakšna domača družba. To ni samo velik uspeh za podjetje iz Grud, temveč priznanje za celotno bosansko-hercegovsko gospodarsko," zaključuje Euromonitor.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top