IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.04.2019 || Vitinka kupuje Vitaminko?  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |   ||
   

Slovenija/Italija: Vinitaly 2018 tudi s SLO udeležbo

19.04.2018
Vinitaly je glavni referenčni dogodek za vinski sektor, vinski del pa dopolnjuje SOL&Agrifood, sejem oljčnega olja in vrhunskih delikates. Tako kot lansko leto se je na sto tisoč kvadratnih metrih razstavnega prostora predstavilo več kot 4100 razstavljavcev, ki si jih je ogledovalo pkrog 130.000 obiskovalcev iz 140 držav. 
 
V Veroni je razstava letos potekala od minule nedelje do včeraj .To so bili štirje dnevi najpomembnejših dogodkov, srečanj, degustacij in ciljno usmerjenih delavnic za spodbujanje stikov med razstavljavci in poslovnimi obiskovalci, skupaj z bogatim programom konvencij, ki ponujajo razprave in analize o temah, povezanih z vinsko ponudbo in povpraševanjem v Italiji, Evropi in drugod po svetu.
 
Promocija slovenske rebule se je s posebnim "masterclassom" dodatno obrestovala. "Ker že 20 let vztrajamo na tem sejmu in pripovedujemo našp zgodbo je prišel čas, ko našo rebulo že dobro poznajo," je za TVS dejal Silvo Peršolja. Odmeven je bil tudi nastop kraševcev s teranom Vinakras in ostalih slovenskih vinarjev.
 
Cena SLO vin na izvozni liter je sicer v povprečju vsega 3 evre, a cene nagrajenih, ki jih je vedno več segajo veliko višje...
 
Na fotografiji predstavniki vinarne Ščurek. Drugi z leve je Igor Knez iz podjetja Vipano, ki predstavlja, kako se na modern način predstavljajo vinarji v Italiji 
 
Vipano se predstavi...
Medijsko podjetje Vipano, ki ga s sedežem v Celju zastopajo na slovenskem trgu, prihaja iz Augsburga v Nemčiji. Slednje se že 15 let ukvarja z osnovno dejavnostjo izdelave spletnih strani, medtem ko zadnja leta vlaga v razvoj povsem novega sistema virtualnega marketinga.


Nazaj
 


 
 
 
back to top