IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Slovenija/Italija: Vinitaly 2018 tudi s SLO udeležbo

19.04.2018
Vinitaly je glavni referenčni dogodek za vinski sektor, vinski del pa dopolnjuje SOL&Agrifood, sejem oljčnega olja in vrhunskih delikates. Tako kot lansko leto se je na sto tisoč kvadratnih metrih razstavnega prostora predstavilo več kot 4100 razstavljavcev, ki si jih je ogledovalo pkrog 130.000 obiskovalcev iz 140 držav. 
 
V Veroni je razstava letos potekala od minule nedelje do včeraj .To so bili štirje dnevi najpomembnejših dogodkov, srečanj, degustacij in ciljno usmerjenih delavnic za spodbujanje stikov med razstavljavci in poslovnimi obiskovalci, skupaj z bogatim programom konvencij, ki ponujajo razprave in analize o temah, povezanih z vinsko ponudbo in povpraševanjem v Italiji, Evropi in drugod po svetu.
 
Promocija slovenske rebule se je s posebnim "masterclassom" dodatno obrestovala. "Ker že 20 let vztrajamo na tem sejmu in pripovedujemo našp zgodbo je prišel čas, ko našo rebulo že dobro poznajo," je za TVS dejal Silvo Peršolja. Odmeven je bil tudi nastop kraševcev s teranom Vinakras in ostalih slovenskih vinarjev.
 
Cena SLO vin na izvozni liter je sicer v povprečju vsega 3 evre, a cene nagrajenih, ki jih je vedno več segajo veliko višje...
 
Na fotografiji predstavniki vinarne Ščurek. Drugi z leve je Igor Knez iz podjetja Vipano, ki predstavlja, kako se na modern način predstavljajo vinarji v Italiji 
 
Vipano se predstavi...
Medijsko podjetje Vipano, ki ga s sedežem v Celju zastopajo na slovenskem trgu, prihaja iz Augsburga v Nemčiji. Slednje se že 15 let ukvarja z osnovno dejavnostjo izdelave spletnih strani, medtem ko zadnja leta vlaga v razvoj povsem novega sistema virtualnega marketinga.


Nazaj
 


 
 
 
back to top